Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 564 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trashone - Ej medlem längre | 2008-08-19 00:48 | |
![]() | Nej. | |
| RoyalBiscuit | 2008-08-19 00:48 | |
![]() | Jo! :-P Han är min prins också. :-) | |
| _abc_ | 2008-08-19 00:49 | |
![]() | Osökt tänker jag på Australien, Thailand och Bali, där jag inte varit i Bali. Men E solu, hur är levnadsstandarden i Argentina, och är det lika osäker miljö som i Brasilien (vad mina fördomar säger mig)? | |
| _abc_ | 2008-08-19 00:51 | |
![]() | Kanarieöarna har jag varit i en vecka. mommes, hur dyrt är det att leva vardagsliv där en längre tid? | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-08-19 00:57 | |
![]() | "Osökt tänker jag på Australien, Thailand och Bali, där jag inte varit i Bali." *försöker dechiffrera _abc_:s inlägg, går sådär" | |
| _abc_ | 2008-08-19 01:08 | |
![]() | pottränad, förstår själv inte vad DU menar, när du t ex skriver in meningarna mellan en stjärna och ett ciationstecken. Men jag menade att jag så objektivt som möjligt skulle ha rekommenderat till någon annan Bali, Australien och Thailand som resmål av vad folk har sagt och utan egna erfarenheter. Men jag har själv varit i Thailand och Australien, inte på Bali. Skulle dock vara kul att höra vad folk har att säga om Bali. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-19 01:11 | |
![]() | _abc_, något lite billigare än i Sverige är det nog på Kanarieöarna, har inga bra jämförelser överlag på allt man kan tänkas behöva. Vin och tobak är ju mycket billigare, om man nyttjar sånt. Hårklippning och en del varor är billigare plus att man sparar in alla uppvärmingskostnader då. | |
| _abc_ | 2008-08-20 15:31 | |
![]() | mommes, finns det hus att hyra till skapliga priser och hur är internetstandarden för lokalbefolkningen? Vet ju att det är för jävligt på internetcafeer... | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-20 15:40 | |
![]() | res till Helsingborg... det är ju södern för dig ;) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-20 15:42 | |
![]() | Vad jag kan säga är att höra dig för med en lokal myndighet på önskad Kanarieö och inte gå på timeshareförsäljare och andra lycksökare i hyresbranschen. Min syrra bodde på Lanzarote i 4 mån och jobbade, hon hyrde en vanlig liten lägenhet. Internet funkar lika bra som i Sverige. Har besökt några internetcaféer och de funkar bra! I t ex Afrika och Asien med skiftande elförsörjning och annat strul, kan man vara lost med nät. Engelska funkar bättre och bättre, så man behöver inte vara så påläst i spanska. | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-20 15:49 | |
![]() | _abc_: Sverige ligger i top när det gäller internet osv... internet är långsamt o dyrt där nere...internetcafé gäller nästan isf för dig där...om du inte vill betala 500 per månad för en 1mbs-lina | |