Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 539 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| grisseknorr | 2008-08-28 17:24 | |
![]() | nää inte fan är dom kass, Apocalypse är skön liksom alla på skivan säkert kommer att vara..... | |
| Nicktroll - Ej medlem längre | 2008-08-28 19:47 | |
![]() | Kommer inte in på sidan. Överbelastad sajt kanske. | |
| Nicktroll - Ej medlem längre | 2008-08-28 20:18 | |
![]() | Någon mer än jag som inte kommer in på Metallicas hemsida? Jag skulle bra gärna vilja höra den nya låten. | |
| Nicktroll - Ej medlem längre | 2008-08-28 20:47 | |
![]() | Nu har jag hört "The day that never comes". Rätt okej låt, men inget som får mig rysa av välbehag precis. Hetfields röst låter märkligt mjäkig. | |
| Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2008-08-28 20:53 | |
![]() | Gillar inte Apocalypse alls, sjukt tråkig och bara massa skrik och skrän | |
| Nicktroll - Ej medlem längre | 2008-08-28 21:21 | |
![]() | Kul att de försöker dock. Men de kommer ju aldrig att kunna toppa "Ride the lightning" och "Master of puppets". | |
| grisseknorr | 2008-08-28 21:37 | |
![]() | tdtnc blir bara bätrre och bättre, älskar det lugna partiet i början och tycker inte James röst är knepig , möjligtvis är trummorna lite för höga men annars en grym låt.. Nice att Kirk gör solon igen oxå : ) Apocalypse är skön oxå är inte så lugn som TDTNC utan mer explosiv och rå, påminner lite om AJF stuket... Dom kör definitivt mer "old school" på den här skivan än St Anger... | |
| GiraffOlle | 2008-08-28 23:17 | |
![]() | Såg dom i Leeds förra helgen och Cyanide var riktigt skön :) iallafall för att vara en ny låt. Gillade inte New Song 1 och 2 så mycket, inte St. Anger heller. | |
| panikångest - Ej medlem längre | 2008-08-28 23:23 | |
![]() | tyvärr så har Metallica sålt sig som så många andra band som jag gillade iaf...skulle inte förvåna mig om de börjar lira AOR inom kort. "justice for all" var den sista riktigt bra och hårda skivan, visst var svarta albumet ok, men ett första steg mot kommersialismen var det.. | |
| panikångest - Ej medlem längre | 2008-08-28 23:27 | |
![]() | Lejonbalsam, metallica utan det melodiska? tror du metallica är nåt jävla dansband eller? En gång i tiden var de ett hårdrocksband, men det var då det. | |
| miss_ia | 2008-08-28 23:27 | |
![]() | Håller med Nicktroll.....Master of Puppets och Ride the Lightning är oövervinnerliga då det kommer till Metallica (kilar in Kill 'em all också)...annars vinner fan t.o.m Alice Babs över dom.... | |
| Bror Gnu - Ej medlem längre | 2008-08-28 23:42 | |
![]() | efter 80-talet har metallica bara gjort massa popfluff som passar pöbeln. | |
| miss_ia | 2008-08-28 23:45 | |
![]() | japp! jag hänger på den med! | |
| Lejonbalsam - Ej medlem längre | 2008-08-29 00:16 | |
![]() | Metallica var ju knappt 20 år när dom gjorde sina första plattor, klart dom måste utvecklas. Man får vara glad över det dom har gjort och glädjas över att dom fortfarande är bra. Är ordet man ska använda melodiös då, Panikångest? Nya låten är i af inte sönderhackad som st:anger utan flyter på bra. Säljer sig eller växer upp är kanske samma sak f ö. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2008-08-29 00:30 | |
![]() | tycker att metallica har gjort en hel del bra musik | |
| panikångest - Ej medlem längre | 2008-08-29 00:33 | |
![]() | att hora för att sälja mer radiotid känns inte som att växa upp. | |
| Lejonbalsam - Ej medlem längre | 2008-08-29 00:37 | |
![]() | Det har dom onekligen, alla levande band utvecklas på något sätt, bara att acceptera. Pinsamt om dom vore lika fjunigt ilskna nu som då. Hoppas dom kommer över med turnén på den här sidan atlanten i vår :) | |
| Lejonbalsam - Ej medlem längre | 2008-08-29 00:38 | |
![]() | Och vad har Panikångest för rätt att säga vad ett amerikanskt band ska göra av sin karriär då? Som sagt om det är horeri att utvecklas så... | |
| panikångest - Ej medlem längre | 2008-08-29 00:47 | |
![]() | nä men det är horeri att sakta men säkert göra sämre musik bara för att det ska passa in och låta bra i amerikansk radio. att gå från grym hårdrock och "vi skiter i allt och alla" attityd till att sjunga irländska folksånger är att sälja ut sig? | |
| Lejonbalsam - Ej medlem längre | 2008-08-29 00:52 | |
![]() | "Whiskey in the Jar" som är så bra ;) tror det mer är att dom ville göra nåt för fansen utan att ha inspiration att skriva nåt eget bra. Dom var ju unga och ilska på de första tre skivorna, sen mer vuxna i "Justice". Cliff dog ju där och då växte dom väl en del kanske. | |