Spelrum
| Giraffen | 0 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 557 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Skötaren - Ej medlem längre | 2008-08-24 10:58 | |
![]() | Det finns inget godare än smörstekta sparvar, du missade en fin måltid bennyboll. Maromessa: Försök stjäl vårdarnas nycklar när tillfälle ges. Annars kan du alltid ligga där fastspänd på britsen och likt Thomas Quick, som skrivit i sin dagbok om hur fri han känner sig när han ser gladtrallande blåmesar genom gallret, låtsas att du befinner dig nån annanstans än i psyksprutans dreglande rus. | |
| Sotfinger | 2008-08-24 11:02 | |
![]() | Pga min prestationsångest klarar jag inte av att skriva ett välformulerat inlägg i denna tråd. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-08-24 11:26 | |
![]() | Sweet, precis vad forumet behöver. Så slipper vi läsa tårdrypande trådämnen som inte får kritiseras eller ifrågasättas. Här kan de ju vända ut och in på sina hjärtan och få fiska sympatier bäst de vill. *tummen upp* | |
| simbo | 2008-08-24 11:29 | |
![]() | Min ångest är att behöva gå och jobba i em, det känns oerhört tungt, sjukskriva sig??? | |
| Skötaren - Ej medlem längre | 2008-08-24 11:34 | |
![]() | Trashone - de kan fiska efter sympatier bäst de vill, men jag har alltid varit förespråkare av en kylig, avvisande relation till patienterna, tonen som alltid något nedlåtande. Det härdar bäst. Simbo - ett sjukförsäkringssystem utan att man sjukskriver sig är som en tårta som får stå och mögla i kylskåpet. Lyft luren genast, benbrott är alltid trovärdigt i augusti. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-08-24 11:35 | |
![]() | Skötaren: Ack då kommer de terra oss även i fortsättningen med sina b-trådar. Tack för inget :( | |
| odin - Administratör | 2008-08-24 11:36 | |
![]() | Skötaren - jag håller på att bli galen pga Betapet och drömmer om sajten varje natt. Vad ska jag ta mig till? | |
| Sotfinger | 2008-08-24 11:41 | |
![]() | Ingen bryr sej om vad jag säger. Och mycket riktigt, mitt inlägg har ovan nonchalerades helt. | |
| Skötaren - Ej medlem längre | 2008-08-24 11:45 | |
![]() | Odin: Med tanke på dårhusfaktorn härinne skulle jag lägga ut klabbet på ebay direkt. Försäljare gnuggar händer över unika besökare på sidan, men dom vet inte att 95% av alla betapetare är sjukskrivna eller har försörjningsstöd och inte har råd att köpa tubsockor på HM. Sälj innan nån upptäcker hemligheten, du blir rik. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-24 11:45 | |
![]() | Jag såg dig sotfinger! Jag skrev det bara inte. Lider också av prestationsångest ibland. Brukar då dela upp det stora oöverstigliga i mindre delar och sedan fokusera på varje del för sig. (Så alltså -ett inlägg i taget, tänk inte på hur många det finns. Det blir sååå hisnande då. ;)) | |
| Skötaren - Ej medlem längre | 2008-08-24 11:47 | |
![]() | Gariam - jag är tacksam om inte lekmän försöker lägga sig i mitt arbete. Prestationsångest botas bäst genom kalla bad, hård fysisk träning och självspäkning. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-24 11:49 | |
![]() | Nämen. Bäst då att du tar ett kallt bad och lever som du lär. | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-08-24 11:49 | |
![]() | Skötaren. Jag framhäver olika personlighetsdrag beroende på vart jag är eller vem jag är med. När jag träffar människor som jag visat olika sidor av mig inför så får jag kortslutning. Vad ska jag göra? | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-24 11:52 | |
![]() | Jankster: Andas -universallösningen nr 1. Var tyst, svara på frågor och le bara, och göm dig i köket alt. på toaletten med jämna mellanrum om det t ex är hemmafester vi snackar om. /skötarens konkurrent | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-08-24 11:53 | |
![]() | Åh Gariam, sympatisk och söt. Jag kommer helt klart vända mig till dig om problem uppkommer. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-24 11:54 | |
![]() | Du är välkommen. *blink* ;) | |
| Skötaren - Ej medlem längre | 2008-08-24 11:56 | |
![]() | Pöbeln väller in i mottagningsrummet utklädda till terapeuter. Jaja. Nu ska jag och en vän från Öfvre gå till kinesiska trädgården på Skeppsholmen för lite kontamplation. Håll ut i blåställen, det går att må bra även om man är låginkomsttagare. Återvänder senare under dagen ifall någon intressant patient dyker upp. | |
| Nunnelunan | 2008-08-24 11:56 | |
![]() | Hm, sitter här och konrollerar de svar jag fått. Jag tror att skötaren bara utger sig för att vara den han är. Egentligen tror jag att han är skötare på en större zoologisk enhet? Borde vi lyssna? Vi kan ju exalteras och bli medlemmar i någon sekt... | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2008-08-24 11:58 | |
![]() | Men jisses - det här ÄR ju en större zoologisk enhet *pekar åt vänster* | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-08-24 12:00 | |
![]() | :D | |