Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 517 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hotcold | 2008-08-26 20:29 | |
![]() | Det är just det vi gör trashone!! Är du inte läskunnig? | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-08-26 20:31 | |
![]() | Det var väl finkänsligt att skapa en ny tråd och diskutera en medlems sätt att uttrycka sig i en annan tråd, utan att nämna personens namn. | |
| _abc_ | 2008-08-26 20:32 | |
![]() | Med risk för att bevisa min sociala inkompetens måste jag fråga rakt ut om du hotcold, syftar på bl a mig när du talade om de andra trådarna? | |
| le-lou | 2008-08-26 20:35 | |
![]() | budalv, jag hoppas inte att det är en speciell person som diskuteras - det gör inte jag i alla fall. Ska man diskutera en speciell person så funkar mail alldeles utmärkt med vederbörande. | |
| hotcold | 2008-08-26 20:35 | |
![]() | Jag syftar faktiskt inte på nån särskild. Även om ett utalande fick mej att vakna och vilja diskutera det här så betyder det INTE att det handlar om nån viss person Budalv! För övrigt så får man inte nämna namn vad jag vet. | |
| hotcold | 2008-08-26 20:37 | |
![]() | Många diskussionsämnen bygger väl på olika individers uttalande här i världen. Eller?? | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-26 20:37 | |
![]() | Utan att nämna vare sig namn eller tråd då så kan jag ibland känna att de ämnen som trådskapare tar upp kan va känsliga för andra. Är det bara trådskaparen man då ska känna sympati med? | |
| Nephelia - Ej medlem längre | 2008-08-26 20:38 | |
![]() | trashone: men du diskuterar ämnet? | |
| hotcold | 2008-08-26 20:38 | |
![]() | Har jag bett om sympati Limerick??? | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-26 20:38 | |
![]() | _abc_jag tror inte att någon anser dig som empatilös. Jag tycker iaf att du verkar vara en kille som tänker mycket, bryr dig om och vill andras väl. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-08-26 20:39 | |
![]() | Okej, men jag hittade en tråd i seriöst där jag tyckte mig se en hel del inlägg riktade mot en person som ansågs vara mindre finkänslig. Det hade kanske varit finkänsligt att inte starta första inlägget i tråden om finkänslighet på det sättet du gjorde. Men jag kanske är ute och cyklar. Det är fullt möjligt att vi inte tänker på samma uttalande. | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-26 20:39 | |
![]() | Förlåt Hotcold... empati menade jag. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-08-26 20:41 | |
![]() | Ett forum är väl till för att man ska få säga vad man tycker! Enbart medhåll kan man nog inte räkna med. Är det så att man tycker något annat så ska man knipa käft alltså? | |
| gic - Ej medlem längre | 2008-08-26 20:41 | |
![]() | Jag tror att det är en kulturell fråga och en fråga om bristande rollmodeller kanske. Samtidigt så släpper ju folk iväg mentala bajskorvar lite hur som helst när dom är pressade. I alla fall så är det brist på respekt för den som får stå och ta emot skiten samtidigt som det inte går att skapa nått kreativt av det. På 60 talet fanns det ju vet och etikett skolor, vi har historiskt diskuterat Heder och Gentlemannaskap. Jag gissar som sagt den högasvansföringen har fått stryck pg a bland annat ökat Stress. | |
| gic - Ej medlem längre | 2008-08-26 20:41 | |
![]() | vett och etikett* | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-26 20:42 | |
![]() | Jag tycker nog inte att det är ett enstaka uttalande, som får mig att uppleva samma som ts, utan upprepad smörja. | |
| Felixy | 2008-08-26 20:43 | |
![]() | Att dom orkar våra storkar! :) Alltid samma människor på beta som provocerar, det är deras nöje efter jobbet antagligen så låt dom hållas. Ju mindre man reagerar på deras uttryck desto tråkigare blir det ju för dom. | |
| hotcold | 2008-08-26 20:43 | |
![]() | Limerick skriver-Utan att nämna vare sig namn eller tråd då så kan jag ibland känna att de ämnen som trådskapare tar upp kan va känsliga för andra. Är det bara trådskaparen man då ska känna sympati med? Utan att nämna namn??säger du sen skriver du TS. Känns som de flesta här fattar vem du syftar på då eftersom det bara är att kika vem som starta tråden. Så visst nämner du namn?? Är det rätt tycker du att diskutera mej och vilka trådar jag skapar?? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-08-26 20:43 | |
![]() | bizzzy: Nej. Mina forumskunskaper är dalande, alla osynliga gör si gör så börjar bli för övermäktig. Så det är tystnad som gäller, | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-26 20:45 | |
![]() | Nu menade jag ts i allmänhet Hotcold. Jag har ingen aning om vilka andra trådar du har skapat och vilket innehåll de haft. | |