Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 519 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trashone - Ej medlem längre | 2008-08-26 22:34 | |
![]() | 4< barnsföräldrar? | |
| hemliga anna | 2008-08-26 22:35 | |
![]() | pottränad: besviken jag blir trodde du var med mig....vi kunde skapat nått fin ihop... | |
| hemliga anna | 2008-08-26 22:36 | |
![]() | instämmer med trash, de vet ju vad de snackar om.. så att säga | |
| Family | 2008-08-26 22:37 | |
![]() | Haha, trash - men tänk om de fick femlingar direkt då? | |
| levakdörB | 2008-08-26 22:38 | |
![]() | BDSM vilken härigt konsunant dump. | |
| hemliga anna | 2008-08-26 22:42 | |
![]() | family: men hon skrev ju 4 och uppåt, eller så tolkade jag symbolen som vanligt vis kallas mer än/mindre än levakdörB: det här kan bli nått.... | |
| Family | 2008-08-26 22:45 | |
![]() | Jepp, exakt hemliga anna. 5-barnsföräldrar hamnar i kategorin >4 ... men femlingar är sällsynta så det är nog ingen risk *s* Men vad står ratingen för då? Det blir mindre kul att ligga längst ned iaf - ger nog sämre "rykte" än att ligga högst upp *s* | |
| Teppy | 2008-08-26 22:47 | |
![]() | tycker Trash ska va jury | |
| alexon | 2008-08-26 22:48 | |
![]() | jag är helt klart för! har jag läge så lägger jag alltid snuskord. ps. jag har rullat både petting och oralsex som nämndes tidigare. :) | |
| Tinna | 2008-08-26 22:49 | |
![]() | www.betapet.se/forum...am p;page=0 :) | |
| stefanf | 2008-08-26 23:02 | |
![]() | Jag tycker det vore rätt fräckt om det fanns en möjlighet att skapa egna temalistor - helt efter egna intressen. I praktiken skulle det kunna funka så att man - i ett särskilt temarum (utan rejt) - fick kopiera in en egen "tilläggslista" när man startar upp en match. Lägger man ord från extralistan (kan vara både redan godkända ord eller påhittade) så får man exempelvis 20 bonuspoäng.. Då kan man exempelvis gå ihop ett gäng fågelskådare och lira fågelscrabble med extrapoäng för fågelord (alla som ingår på speciallistan).. Eller bilar, matrelaterade ord, kändisar, varumärken... Skulle någon roas av att spela "sex-scrabble" kan man förstås välja även detta men oavsett vilket så blir det en fråga för just de som lirar.. Om det är möjligt (roligt) att programmera har jag ingen aning om men det skulle säkert kunna bli ett populärt och socialt inslag i umgänget/lirandet.. | |
| levakdörB | 2008-08-26 23:22 | |
![]() | 17 ord börjar på Porr - barley legal=) | |
| Nemi | 2008-08-27 01:55 | |
![]() | Då rubriken på denna tråd är lite mysko (det finns ju ingen sådan sida..) och framförallt då detta ämne tagits upp ett antal gånger förut (såsom det även påpekats tidigare i denna tråd) så stänger jag denna och hänvisar till denna tråd: www.betapet.se/forum...am p;page=0 (som i sig har hänvisningar till andra trådar om liknande ämne) Trevlig läsning och fortsätt gärna diskussionerna där :) | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2