Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 777 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-31 19:12 | |
![]() | Ah. Bäää då. Tacksamheten har lagt sig under dagen så nu är jag bara lagomt förnöjsam. Galet goda plommon jag fått tag på, det är jag fortfarande tacksam för. | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2008-08-31 19:14 | |
![]() | Jag är för evigt otroligt tacksam för att jag bor i ett land vars akutvård fungerar och räddar liv. Jag är också väldigt tacksam över alla möten med människor som vågat berätta just deras berättelser. Alla dessa stunder då man tillsammans öppnat sina hjärtan och verkligen delat livet med någon annan. Senast igår fick jag se djupet av en människa som jag bara känner flyktigt. Vi möttes av en slump på en promenad och kom osökt in till varandras innersta krets. Med risk för att låta religös... men för mig är det verkligen något mirakulöst över sånna stunder. Stunder då man inser hur stor jorden är och vad som är viktigt etc. | |
| Pialina | 2008-08-31 19:38 | |
![]() | Just nu är jag tacksam för att jag kunde åka till stugan och delta i dess 30-årsjubileum med släkten och ha trevligt, trots fredagens feber. I övrigt är jag tacksam för att livet är sånt att jag vill leva det. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-08-31 19:44 | |
![]() | Jag är tacksam för att livet trots alla mina motgångar låter mig få leva det. Ser med tillförsikt på framtiden. Och är så klart tacksam över mina tre söner som jag älskar över allt annat. Jag älskar livet och de människor som finns i min närhet. Tack livet. | |
| Bitte - Administratör | 2008-08-31 19:45 | |
![]() | Livet ,,att jag faktiskt lever.. mina vänner att ni finns där ute för mig ,, mina barn och familjen,, att jag efter många år som arbetssökande,, faktiskt,,har fått ett jobb och ett jobb som jag trivs med..Som yayasout säger möten med människor som jag delar nått med Bitte | |
| Malla13 | 2008-08-31 19:51 | |
![]() | Jag är tacksam över att jag är frisk.... hade man inte varit det hade man inte uppskattat så mycket annat heller tror jag...vad e pengar värda om man inte har hälsan tex....Sen är jag oerhört tacksam för min familj..Min underbara man som är det bästa som finns..och våra två fina barn... =) att vi har fårr välskapta barn... Jag är tacksam över att ha mat på bordet varje dag och tak över huvudet... Det finns mycket man är tacksam över tror jag...=) Kram Malla!! | |
| sirik | 2008-08-31 20:01 | |
![]() | Tacksam...det är bara förnamnet för det jag fått hjälp med. Tänker då föst och främst på dessa duktiga inom sjukvården som flera ggr hjälpt mig. Fick strouk för ett par år sedan, och tack vare snabb insats i ambulans och på sjukhus fick jag hjälp i tid och efter ENVISHET och TRÄNING kan jag tex. spela betapet idag. (Med blandat resultat förstås men i alla fall). En auorta som höll på att spricka pga bråck, blev hastigt och "lustigt" lagad och nu behöver jag justeras igen pga nytt bråck dock ej på så kristiskt ställe som förut. Men jag litar helt och fullt på att det ska gå vägen bli bra det också. Så jag har så MYCKET att vara tacksam för. Inte att förglömma alla vänner och sist men inte minst min familj och att vi lever i ett fritt land. | |
| Suds McDuff | 2008-08-31 20:07 | |
![]() | Oj sirik hoppas det går bra. Jag är tacksam för att jag är en av dom som kan säga att man mår bra. Tacksam för att det går fint och att man är på väg nånstans. Men speciellt tacksam är jag för att det finns en jättegoo tjej som jag tycker om, och som tycker om mig:) | |
| sirik | 2008-08-31 20:17 | |
![]() | Tack Suds Mc Duff och ursäkta alla för mitt slarv med 4 stavfel. Ska vara: först, aorta, stroke och så kom ett "och" på villovägar. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-09-01 02:35 | |
![]() | Gud, så skadeglatt tacksam jag är över att det här inte är min son.... www.youtube.com/watc...5M TdkPgKc8 | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-09-01 04:09 | |
![]() | jag e tacksam över att jag kan gå | |
| 7oni - Ej medlem längre | 2008-09-01 04:51 | |
![]() | jag e tacksam över att jag har ett jobb att gå till efter en sömnlös natt | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-01 09:53 | |
![]() | Läser genom tråden och inser att jag håller med er, nästan allihop.... Vilket gör att jag inser hur tacksam jag är över att jag har så mycket att va tacksam över. | |
| Karincx - Ej medlem längre | 2008-09-07 22:54 | |
![]() | Bra tråd! Om man sätter ord på det man är tacksam över sägs livet få en större mening och djup, vilket förstås är bra för välbefinnandet... I grunden är jag tacksam över att vi har turen att leva nu, inte på t.ex. 1000- eller 1600-talet. Det välstånd vi har idag, med en mataffär runt hörnet, varma hus, arbetsplatser och kläder kan inte överskattas. Jag är tacksam över möjligheten att få gratis utbildning och bli upplyst. Visst är jag tacksam över människorna i min närhet... Jag värdesätter att svenskan, franskan och engelskan ger mig så många nyanser i tillvaron. I en värld med relativt mycket elände är jag tacksam över att det finns så enormt många människor och krafter som på olika sätt arbetar för en bättre värld. Hm, det låter storvulet, men det är ju helt avgörande på längre sikt. | |