Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 525 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vulcan | 2008-08-31 12:14 | |
![]() | Satsa på IT-branschen! Där kan man fortfarande se ut lite hursomhelst, bara man levererar och funkar någotsånär socialt. Om man tänker sig att bli påläggskalv på S-E-Bankens värdepappersavdelning så misstänker jag däremot att flätorna fortfarande kan sitta en aningens i vägen... | |
| mrperfect | 2008-08-31 12:23 | |
![]() | Arbetsförmedlingen har inte så höga krav på möten, en gång i månaden är väl hanterbart? och att hitta ett jobb per dag att söka är väl inte så svårt, låt vara att hälften av dem man kanske egentligen inte är kvalificerad för. | |
| guranboy | 2008-08-31 12:25 | |
![]() | Frågan är ju om det är rastaflätor ( som är just flätor) eller om det är dreads (som ser ut som bajskorvar) som är aktuellt det är ju en viss skillnad på utseendet. | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2008-08-31 12:33 | |
![]() | Jo, men vad jag inte vet är om de korta flätorna räknas till hela den här Jah-grejen, eller om de händelsevis måste vara långa och att bäraren kanske även måste vara en Rastaman - för att de ska få heta Rastaflätor. Det är ju en lite annan diskussion förvisso. Men nu när jag ändå har börjat - känns det plötsligt jätterelevant att få veta svaret. Har Snoop Dogg rastaflätor - eller är det gansta-rap-flätor? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-08-31 12:54 | |
![]() | Klipp av dem. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-08-31 13:41 | |
![]() | Tror nog att det kan vara fördelaktigt att ha rastaflätor när du söker vissa jobb. Prova att söka till en frisörsalong, klädaffär, musikaffär, eller liknande. | |
| Lill-IT | 2008-08-31 13:44 | |
![]() | Vi har i sommar haft en sjuksköterska, på en av våra vårdcentraler, som har en kombination av rasta och dreds med inflätade röda band dessutom. Riktigt uppseendeväckande och kul:-) | |
| Tess 08 | 2008-08-31 17:59 | |
![]() | Tja... vi har en barnmorska på vårt sjukhus med rastaflätor... Det funkar det också! En läkarstuderande/udersköte rska har också det... | |