Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 539 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -Lala-la | 2008-09-02 16:30 | |
![]() | när mina katter får matrester, typ kött osv, så äter de det så snabbt att de kräks upp direkt i långa korvar. | |
| Iamx | 2008-09-02 16:32 | |
![]() | fisk (alla sorter), lever, och billiga delar från döda djur, händer även att de får en grönsak typ potatis ...samt lite torrfoder, ibland har jag förstått att en mus eller fågel också slinker ner | |
| Gigi51 | 2008-09-02 16:42 | |
![]() | Mina katter får torrfoder . det är skönt att slippa all tombukar tycker jag. Dock får de ( 2 st.) dela på en liten kattmatsburk på Lördagar. Lördagsgodis alltså. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-09-02 16:51 | |
![]() | www.swecat.com/v4/ar...20 katt.php själv är jag för lat. vi har sex katter och de får bara Iams torrfoder. ja, och så går de ju ute och är duktiga jägare. och så får de lite ost, skinkbitar, glass när vi inte orkar stå emot tiggandet. ibland lyxar vi till det och köper mjukmat på burk också. Mjau blir det då, för den ska tydligen vara bäst. | |
| Lenis2 | 2008-09-02 16:58 | |
![]() | koka fisk? mammsens fisk äter torrfoder + kokt fisk 2 ggr per dag. det är den där fisken som mostsvarar torsk | |
| bettan65 | 2008-09-02 17:01 | |
![]() | Lenis2. Äter din mammas FISK torrfoder + kokt fisk 2 gg per dag?? :) Sorry. Kunde inte låta bli.. :) | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-02 17:06 | |
![]() | kannibalfisk.. | |
| pingvin2007 | 2008-09-02 17:07 | |
![]() | HAH! vad bortskämda katter alla har. Jag ger mina vanligt torrfoder (euroshopper) och rester. min pappa äger skånestruts AB. om nån vet vad det är.. så de får också mkt kött.. nej tyvärr, har inga recept | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-02 17:07 | |
![]() | Mina katter vill inte ha kokt torsk eller ost eller skinka.. Inte ens leverpastej. Raskatter kan vara bra konstiga, fast de är iof aldrig dåliga i magen. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-09-02 17:08 | |
![]() | "Äter din mammas FISK torrfoder + kokt fisk 2 gg per dag?? :) Sorry. Kunde inte låta bli.. :)" Jag kan inte ens koppla det på något annat vis. :S Hur menades det egentligen? | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-09-02 17:09 | |
![]() | Jaha, det skulle stå 'katt'. :D | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-09-02 17:10 | |
![]() | bizzzy, inte bara raskatter är konstiga. Min Lobo (blandras) smakar gärna på citrondränkt tomat, dricker mitt te och äter kompisens spya. Å andra sidan är han stolligt förtjust i leverpastej och ost också. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-02 17:11 | |
![]() | Fast blandraser verkar inte så kräsna. Som bondkatter blir ju hur glada som helst för mjölk tex. Mina dricker inte ens mjölk.. Det tycker jag är konstigt. | |
| Gigi51 | 2008-09-02 18:51 | |
![]() | Mina blandraskatter dricker inte mjölk. Jag tror att katter helst inte ska ha mjölk. Mina katter får Royal Canin och Pussybitar i gele . Och så måste de ju ha tillgång till friskt vatten. | |
| skrattblomma - Ej medlem längre | 2008-09-03 10:15 | |
![]() | Min utekatt matstrejkar ibland. Jag kom på, att grannens barn gillar honom och han får gå in hos dem. Nu har jag sett flera gånger, att han kommer ut genom deras ytterdörr när de ska ut själva. Jag blev lite svartsjuk först, men nu inser jag att det blir ju BILLIGT. Det är tydligen hos dem han äter sig mätt. Man äger aldrig en katt! | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-09-03 10:53 | |
![]() | problem med katter är ibland att om det inte gillar maten svälter de hällre till döds än att äta sugig mat, de är som ett gäng anorexia modeller ifrån Ellers hela bunten. Sant, har haft katter, några med ätstörningar | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-09-03 11:11 | |
![]() | skrattblomma, det är sant att du inte kan äga en katt enligt katten själv. Men enligt lagen gör du det, och dina grannar gör sig skyldiga till stöld när de släpper in katten och matar den. Men tycker du att det är okej så är det förstås okej. En undran, är de lika intresserade av att dela ägandet när katten blir sjuk och veterinären ska ha betalt? Bidrar de till försäkringskostnaden? Du kan ju alltid fråga dem när svartsjukan slår till igen.. :) | |
| TopBanana | 2008-09-03 11:44 | |
![]() | Jag har i och för sig en hund, inte en katt, men han har fruktansvärda ätstörningar han också, han kanske också kan få jobb på Ellers :) | |
| Marsipulami | 2008-09-03 12:10 | |
![]() | Har haft katter i över trettio år och kattmaten(dent mesta) är bra det finns inte mkt skräpfoder på marknade. Mina katter i alla tider har aldrig varit sjuka eller haft någon form av brist. Jag blandar torrfoder. Köper blötfoder, ger dom av min egen mat emellantår. Pälsen glänser, och katterna mår prima. Vet ni att djurfödan innehåller mindre skräp än människofödan med alla tillsatser och mystiska substanser som gör oss sjuka om vi inte vet vad vi stoppar i oss. All djurmat är inte dyr. Förresten har man valt att ha djur så har man. Själv har jag nu 2 katter och en hund vilka är i toppskick på mat jag köper, och inte det dyraste kan jag säga. | |
| Lenis2 | 2008-09-03 12:29 | |
![]() | hehe sorry.. menade mammas=) mammas katt äter alltså fisk=) | |