Spelrum
Giraffen22
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
15
Inloggade38
Mobilspel
Pågående19 641

Forumkategorier

Användare Inlägg  
13359912008-09-06 08:29
Antal inlägg: 376

Mitt förslag är att du ringer
Anticimex,även om du inte är kund där,
så kommer dom med förslag om hur
man skall göra för att få bort diverse djur.

Om det går,Ring gärna redan idag!

www.anticimex.se/

katalias - Ej medlem längre2008-09-06 11:08
Antal inlägg: 2032

Jag skulle slänga ut dom en efter en, hålla på tills du inte hittar några fler. Jag tror också att ditt städande har lockat fram dem och om du nu plockar dom en och en så har du förmodligen slut på spindlar i lägenheten sen. Och sätt nät för alla ventiler (över spisen, i badrummet...) så att inga fler kommer in. Då borde du ha ett relativt spindelfritt hem sen.

BrottArne2008-09-06 11:26
Antal inlägg: 198

Varför inte klaga på dem du köpte huset av. Jag skulle aldrig sälja ett hus som inte ser fint ut.

annaanderss2008-09-06 11:40
Antal inlägg: 118

Om du har en ventil så kan de komma därifrån. Sätt en strumpbyxa runt ventilen så kommer de iaf inte in där. Har det börja bli kallt där du bor så att de söker sig in till värmen? Kan bero på det, annars håller jag med den som skrev ring Anticimex för att få tips och råd....

Dyslekso2008-09-06 12:24
Antal inlägg: 8945

ub: för tillfället känns det ganska bra att ha flygfobi och inte spindelfobi va?:)

uisge beatha - Ej medlem längre2008-09-06 12:33
Antal inlägg: 1289

Haha...Ja, Dyslekso - just förnärvarande känns flygfobin som en mindre välsignelse - men finge jag välja, så hade jag nog tagit spindelfobi i det stora hela :)

Men iaf, tack för alla råd. Jag somnade med huvudet över tangentbordet igår och kunde inte gå ut i trapphuset på morgonen eftersom jag helt sanningsenligt hade ansiktet fullt med fyrkanter :( Jag har inte riktigt lika många spindlar idag, kanske 3-4 stycken - men de verkar gömma sig när det ljusnar?

Jag ska kasta ut dem en och en, lägga nät framför ventiler och sluta sjåpa mig. Men jag måste erkänna att jag upplevde natten synnerligen otäck. Nu skrattar jag lite - men igår var det lätt att hålla sig för skratt.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?