Spelrum
Giraffen | 18 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 13 |
Inloggade | 31 |
Mobilspel
Pågående | 19 526 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Erikous - Ej medlem längre | 2008-09-06 16:05 | |
![]() | Fuskis? :O vaffö då då? | |
fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-09-06 16:08 | |
![]() | För jag är kort? Och mina fötter är för små.. så jag kan inte andvända klackskor när jag vill leka lång så att säga. | |
Erikous - Ej medlem längre | 2008-09-06 16:08 | |
![]() | Jag använder aldrig klackskor ;) Och mina fötter är enorma, storlek 40. Inte kul! | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-09-06 16:10 | |
![]() | Menar du att du har svårt att hitta klackskor i din storlek? Du får kanske importera från t ex Japan. Jag har en kompis i Japan som passar på att köpa skor och byxor när hon är Europa :) Hon har svårt att hitta byxor i Japan trots att hon i Sverige nog är av medelläng. Och skor i stl 39/40 är tydligen inte lätta att hitta där. | |
fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-09-06 16:12 | |
![]() | Budalv, jag har i vanliga fall i skor strl 36 . I dom klackskor jag har är de 35 i . :) några cm från stortån. :) men när jag prövade på klackskor i strl 35-36 så var de för stort. Och jag som aldrig reser utomlands blir det svårt och hitta klackskor. Det är ju isådanafall om man skickar efter från nätet.. men då kanske man blir besviken? Och det kostar ju en hel del o skicka om man inte nöjd. | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-09-06 16:28 | |
![]() | Kolla in e-bay och tradera. Eftersom folk hade mindre fötter förut borde du kunna hitta några passande på second hand också :) Du kan ju mäta under din fot och kolla exakt hur lång den är, sen frågar du säljaren om innermåttet i skorna. Vill du inte ha begagnade skor finns det de som säljer oanvända skor från lager som har stått sedan 60-talet eller så. Jag brukar bli besviken gång på gång när jag hittar snygga gamla skor i stl 35, hehe. | |
soapan - Ej medlem längre | 2008-09-06 16:29 | |
![]() | 170 och helnöjd, kan utan problem ha klackar på 10-12 cm. Grymt... Däremot så trodde jag att 170 var långt tills för 2 år sedan. Vad är medellängden på kvinnor i sverige? | |
Mouche - Administratör | 2008-09-06 16:37 | |
![]() | www.betapet.se/forum...am p;page=0 Ta upp saken i denna tråd! Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2