Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 886 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| VetaGreta | 2008-09-11 12:54 | |
![]() | Tur jag inte läste det här före bröllopet i helgen... där hade jag lila klänning med en röd bolero. Hade letat som en galning i affärerna veckorna innan, och där var det bara svart svart svart - och svart ska man ju inte ha på bröllop. Sen när vi kom dit visade det sig att mina kristna kusiner som i princip vuxit upp i kyrkan hade svart båda två (kvinnor) och fler därtill. Det var i och för sig bara klädkod kavaj (tack och lov) men färgerna gäller väl ändå, gissar jag. Hur som helst så hade vi roligt och vad jag vet var det ingen som kände sig över- eller underklädd. | |
| snorklan | 2008-09-11 19:47 | |
![]() | Jag tror att jag helt enkelt får fråga brudparet vad de tycker om hur hårt man skall hålla på etiketten.. :) | |
| annakarineli | 2008-09-11 20:15 | |
![]() | Snorklan -den klänningen du länkat till är jättefin och på de tre brölopp jag varit på det senaste året har klädseln varierat väldigt, men jag tycker absolut du kan ha en sån! En snygg enfärgad sjal över axlarna i kyrkan eller om det blir kallt bara och svinrygg så blir det ju kalas! Ha det så skoj! | |
| annakarineli | 2008-09-11 20:16 | |
![]() | Ooops!, *BRÖLLOP! | |
| chiro | 2008-09-12 00:03 | |
![]() | jag tycker oxå den va fin, den passar du nog i=) | |
| deborah | 2008-09-12 00:21 | |
![]() | jag tycker du ska ta dig en titt på stockholms second hand! där kan du finna riktiga fynd som inte alls känns gamla utan mer vintage och fina. enkla ljusa klänningar från 50-60 med ett stilrent snitt är ju alltid snyggt. tex: Lisa Larsson Secondhand Bondegatan 48 eller Beyond Retro på Åsögatan 144 eller sök själv här: www.stockholmtown.co..._6 584.aspx lycka till! och du: glöm inte accessoaren! | |