Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 092 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hemliga anna | 2008-09-11 21:24 | |
![]() | ha ha ha jag tycker detta är väldigt roligt! ni vet när man ska skriva ok i sms blir det först öl, det felet har jag gjort otaliga ggr. även om man ska skriva "vi ses" blir "vi per" | |
| hemliga anna | 2008-09-11 21:25 | |
![]() | då skulle jag börja kalla källaren för danmark.. jag ska gå ner i danmark och hämta en grej! | |
| hemliga anna | 2008-09-11 21:26 | |
![]() | suds: är du säker på att sms:en hade kommit fel? de kanske var ämnade för dig? | |
| le-lou | 2008-09-11 21:31 | |
![]() | jag har skickat ett porrigt sms åt helsicke fel, det skulle till min kille - det hamnade hos min moster, som står strax efter honom i mob. Det var så jävla ångest att jag är extremt extremt noga nuförtiden med vad jag skickar.... till vem. | |
| pepsilove - Ej medlem längre | 2008-09-11 21:50 | |
![]() | Och hur många gånger har man inte skickat "Jag räknar dig" istället för "Jag saknar dig"? T9=kaos | |
| Suds McDuff | 2008-09-11 21:51 | |
![]() | Japp hemliga anna, dom där sms'en var ej ämnade för mig!! Bla annat var det ett som sa nåt i stil med "Vad var det där mysiga stället vi var på i Flen? ;)". Har då aldrig varit i Flen... | |
| deborah | 2008-09-11 22:15 | |
![]() | och "gästlista" blir "hästkista" "har du någon hästkista jag kan komma in på ikväll?" | |
| hemliga anna | 2008-09-11 22:53 | |
![]() | suds: ´fattar du inte att flen bara är en cover up för att det ska se ut som om sms kom fel.. de försöker kanske få kontakt med dig... deborah: ha ha hästkista... | |
| hemliga anna | 2008-09-11 22:55 | |
![]() | öl nu ska jag sova. Hoppas ni får kuk i kväll! vi per! kommer att räkna er i natt. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-09-11 22:58 | |
![]() | Ibland när T9 vill att jag ska skriva något annat än jag vill skriva så låter jag T9 bestämma och hoppas att mottagaren förstår vad jag menar. Ibland när jag får konstiga SMS försöker jag komma på vad författaren egentligen menade genom att tänka invers T9. Heididi. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-09-11 23:00 | |
![]() | Jag ska en sväng till Irak = Jag ska en sväng till Isak. | |
| Eva_M - Ej medlem längre | 2008-09-11 23:03 | |
![]() | Jag hade Comviq på min förra mobil..det var bara det att jag nog fått ett nummer som nyligen hade blivit uppsagt så det var en himla massa killar som ringde till mig från typ Göterborg / Borås trakten... Det riktigt roliga var en natt då en kille ringde och var skitfull och sa att det var Jimmy....Min äldste son heter Jimmy trodde det var han först men så var inte fallet...min son jobbar i Dalsjöfors...på slakteri... Dagen efter kollar jag upp nummret o ta mig sjuttan bodde inte denna Jimmy i Dalsjöfors han med...vilket sammanträffande.. Sen visade sig att hans bror hade med fått ett sånt där trevligt samtal mitt i natten och den brodern är arbetskamrat med min Jimmy.. Det var en som ringde flera gånger i veckan i minst ett år....och fattade fortfarande inte att jag var inte den han ville ha tag i.. | |
| Eva_M - Ej medlem längre | 2008-09-11 23:05 | |
![]() | vad konstigt det sista blev jag skrev missade nog nåt... Vad jag menade var att det kan va skit att få nummret efter någon annan... | |
| auranita | 2008-09-11 23:09 | |
![]() | Ett tips är att sätta sitt eget nummer först i alfabetisk ordning i adressboken. Min arbetskompis Aila var länge och väl först i min adressbok, och när jag skaffade ny mobil med lite annan meny än den förra, så hamnade en hel del mess i misstag hos henne. Så, jag lade in mitt hemnummer (trådtelefonen) under namnet AAAANITA, och tur var det! Ett par månader senare stoppade jag mobilen i fickan utan att ha stängt av knapplåset. Konstaterade när jag plockat upp den ur fickan igen att det gått hela 53 sms till mitt hemnummer (som inte ens kan ta emot sms). Eftersom jag befann mig i Stockholm (har finskt abonnemang) så blev det en saftig räkning, och kära söta vilket jobb att radera alla sända poster! Men jag var glad över att jag inte behövde be min kollega om ursäkt för att jag skickat 53 st. tomma mess som hon skulle måsta radera. Har lärt mig kolla knapplåset efter det! | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-09-11 23:10 | |
![]() | Ett ännu bättre tips tycker jag är att lägga in några AAAAAAA som inte går någonstans. Då slipper man få betala dyrt för att råka ringa till sig själv. | |
| Tinna | 2008-09-11 23:14 | |
![]() | Har också lagt in några bluff-AAA.. Annars kommer messen till en kille i klassen.. kanske inte så bra. :S | |
| auranita | 2008-09-11 23:50 | |
![]() | Kan man lägga in AAAAA:n utan något nummer? Tror inte det funkar på min mobil. | |
| Tinna | 2008-09-11 23:50 | |
![]() | Auranita. Lägg in "0" som nr eller liknande :) | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-09-11 23:51 | |
![]() | Ge dem nummer *111# eller liknande. | |
| kockelikocke | 2008-09-12 08:44 | |
![]() | Mitt bidrag.... skulle skicka ett godnatt sms till frugan men de hamnade i svärfars mobil ..... de stog: Vill ha dig i mörkret hos mig, tiden den stannar när vi rör vid varandra osv.... > | |