Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 61 |
Mobilspel
| Pågående | 19 886 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-11 23:38 | |
![]() | De ihärdiga är sällan lediga menar du alfa? De bra har vett att vara kräsen och vänta | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-11 23:41 | |
![]() | Apan Bollo, alfamaries logik stämmer inte, så var inte ledsen.. Det finns både bra lediga och upptagna så det så. Och jag har sett massor av "dåliga" som är upptagna och tänkt: "Hur har han lyckats få en sån trevlig och snygg brutta" | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-11 23:42 | |
![]() | Min absolut bästa väninna är gift med ett sånt exemplar. Fattar inte vad hon ser hos honom.. | |
| run-marie | 2008-09-11 23:44 | |
![]() | Vad klok du är Bollo, fick inte ut nånting ur det som skrevs från början. Hon vill, vill inte, kan, kan inte, det låter likt en prästkrage där man drar ut kronblanden. Gör vad som känns rätt helt enkelt, för en själv, man behöver inte bry sig om vad andra tycker och tänker egentligen. Men man måste stå för det man gör! :-) | |
| le-lou | 2008-09-11 23:45 | |
![]() | bizzzy - det är det som är charmen med känslor och kärlek. Det den ene inte vill ta med tång i, är i någons annans huvud och hjärna högst attraktivt. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-11 23:49 | |
![]() | Jo, det har du rätt i. Finner bara det så konstigt att en person som många är intresserade av väljer en som ingen vill ha.. ;) kanske tur det då. | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-09-11 23:53 | |
![]() | Ok, jag erkänner, jag förstod inget heller. Jag körde bara på som horoskopen i kvällstidningarna och drog till med ngt som funkar i alla situationer. Tack bizzy, känns lite bättre nu, snyft... Apropå strypsex (eller inte) så mötte jag en kille en nyårsafton för några år sedan som berättade om när han hängt med en tjej hem. Dom var rätt ordentligt fulla båda två och mitt i akten så började hon säga att han skulle slå henne. Han blev lite ställd och låtsades som ingenting men hon fortsatte. Han tänkte att han inte skulle vara den som är den (vem det nu är) och tog sats och boxade till henne ordentligt i magen. Inte riktigt vad hon var ute efter tror jag. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-11 23:55 | |
![]() | Haha | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-12 00:00 | |
![]() | Ja det där med one night stand kan vara en riktig nitlott.. | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-09-12 00:08 | |
![]() | Jag tycker man får skylla sig själv, inom rimliga gränser så klart, om man drar hem ngt pucko. Jag har, förutom vid ngt enstaka tillfälle, bara bra upplevelser. Alla tjejer jag träffat tillfälligt är jättetrevliga. Sen erkänner jag iofs att det varit lite av en chansning vid ngt tillfälle och att jag undrat vad fan jag gett mig in på men det har slutat bra i alla fall. | |
| vulcan | 2008-09-12 00:09 | |
![]() | Jag förstår ingenting, men det kanske var meningen? | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-09-12 00:13 | |
![]() | Apan Bollo: Du kanske är en av de få oupptäckta pärlorna? Min gubbe visade sig vara det och ojojoj, vad kul det är att vara med en sådan! | |
| Nemi | 2008-09-12 00:13 | |
![]() | vulcan: du får vänta på inlägg nummer 42. Apan Bollo: Du lyckades med ytterligare en knut ;) "Apropå strypsex (eller inte) så mötte jag en kille [...]som berättade om när han hängt med en tjej hem." | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-09-12 00:18 | |
![]() | Eller så var det precis så det var :) | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-09-12 00:19 | |
![]() | alfamarie: Jag är säkert en pärla om jag bara hittas av rätt person :) Hittills har det mest blivit billiga plastimitationer. | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-09-12 00:22 | |
![]() | de finns där ute, jag lovar. Kolla på jobbet eller så sitter de i kassan på din matvaruaffär? de är inte på krogen flera kvällar i veckan, i alla fall Lycka till | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-09-12 00:30 | |
![]() | Diskvalificerade du precis alla som jobbar på restaurang nu? :) Förresten, det är ingen som svarat på frågan i rubriken. Jag skulle gissa att hon kommer småland någonstans. Men jag gissar som sagt bara, har ingen aning egentligen. Googlade lite snabbt och gjorde en sökning på Wikipedia men det gav inget. | |