Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 20 041 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mrperfect | 2008-09-16 20:46 | |
![]() | webbase.ostnor.net/F.../3 8535.jpg Så ser den ut | |
| Aurora Aurum | 2008-09-16 20:53 | |
![]() | ursäkta men jag brukar inte klaga, men hade det inte varit bättre om du hade torkat av lite runt innan du fotat..sorry men jag är lite kräsmagad... blev nyfiken ang dödskallarna | |
| Eva_M - Ej medlem längre | 2008-09-16 21:11 | |
![]() | Hmmm det hjälper inte att klaga.... Var och en har det PRECIS som man vill... En del har det skinande rent och en del mindre rent och tycker det är taskigt att klaga på någons städning... Jag försvarar inte dom som städar mindre bra men nu handlade det dock om en kran....det var det som det handlade om och då kanske inte vedebörande hade lust att ta fram putsmedel så ALLA skulle bli nöjda... Om du kommer hem till någon så då är du Aurora Aurum den typen som kollar dammbeståndet och skitiga fläckar ? Jag tycker det är ett sjukt beteende att på ett sånt här forum att nervärdera städningen...men du kanske är "städkärring" ? KRÄSMAGAD ??? ett nytt uttryck ??? | |
| Eva_M - Ej medlem längre | 2008-09-16 21:12 | |
![]() | Föressten döskallar är coolt....vi har massor av köksattiraljer med döskallar...finns en del på Rusta...och nästan över allt numera... | |
| SaraAras | 2008-09-17 16:47 | |
![]() | Tack snälla ni!! O förlåt så himla mycket Aurora Aurum att jag inte ställde mig o kalka av kranen först! *pucko* Jättebra länkar, blir nog bra de här. Kom på att jag faktiskt har en morbror som är rörmokare så han kan ju säkert hjälpa mig, då borde väl försäkringar gälla om nåt skulle gå snett? Döskallarna har jag nog köpt på åhléns eller om de va mique, men de va många år sen! | |