Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 20 052 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gnaeze | 2008-09-19 21:59 | |
![]() | Svar på tal??? | |
| grisseknorr | 2008-09-21 10:58 | |
![]() | Vilken låt är er favorit på nýa skivan?? just nu så har jag fastnat för The Judas Kiss.. | |
| king_karhu | 2008-09-21 11:00 | |
![]() | Metallica har alltid varit en av mina husgudar, men tyvärr så är James Hetfields röst inte lika bra som den brukade vara. Heavy metal! | |
| OneW | 2008-09-21 12:38 | |
![]() | grät nästan en tår av lycka när plattan låg innan för dörren när jag kom hem. Och inte blev jag besviken heller. Visst, nya låtar tar ibland tid att ta in men dom låtarna brukar i sig växa i längden och det har dom gjort för mig. grisseknorr, faktiskt så har The Judas Kiss fastnat lite extra här. Musiken känns ärlig och tack och lov att dom inte fortsatte att göra mainstream musik som blan annat load. | |
| Cement - Ej medlem längre | 2008-09-21 18:54 | |
![]() | Som på den gamla goa tiden med And Justice For All :) www.youtube.com/watc...E& amp;NR=1 | |
| --Robban-- - Ej medlem längre | 2008-09-21 19:08 | |
![]() | king_karhu 2008-09-21 11:00 "Metallica har alltid varit en av mina husgudar, men tyvärr så är James Hetfields röst inte lika bra som den brukade vara." Så sant, så sant. | |
| gjodan | 2008-09-21 19:29 | |
![]() | Håller med om att James röst var grym på 80talet, men även han blir ju äldre och rösten också. Tycker att det är kul att de vågar testa olika stilar, men håller med om att de tre sista plattorna har varit mycket sämre än de fem första. Känns som de försökt vara nåt de inte är riktigt. Jag gillar magnetic-skivan och tycker att de äntligen hittat tillbaka till sitt sound. Den enda låten jag inte riktigt har fastat för är nog cyanide och Unforgiven III är ju bara helt underbar. | |
| grisseknorr | 2008-09-22 18:32 | |
![]() | Tycker inte direkt det är något fel på James röst däremot så ska Rick Rubin ha en pungspark som mixat skivan helt fel... | |