Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 20 052 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-09-22 13:05 | |
![]() | Eva_M, call me... | |
| Amiable | 2008-09-22 13:22 | |
![]() | Visst finns det de som tror att det är 'grönare på andra sidan' men jag tror med att det kanske uppfattas att det inte är att vara otrogen via nätet. Som många andra som är lr har varit länge på/via nätet under åren så är det faktiskt inte bara männen som är där och raggar. Kvinnor/tjejer i precis samma utsträckning. Ingen skilland, så som jag upplever det. Även de med partners vid sidan om. Allt beror på hur man ser på att flirta via nätet, vad det är 'för mig'. Grejen är ju det att går lättare att vara anonym via nätet än irl(en längre period). Men det finns skithögar i verkligheten med. Tror att vi känner oss kanske lite med sårbara i www. Ingen kontroll. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-09-22 13:32 | |
![]() | Sen blev det ju inne med dogging i somras. Att man raggar upp främlingar på nätet och har mer eller mindre offentlig sex med denna i parker och parkeringar. Säkert många inspirerades till att prova detta också. I min bonnhåla skulle dock detta inte funka, då alla typ känner alla, utan det är väl ett storstadsfenomen. | |
| ANDERStG | 2008-09-22 13:35 | |
![]() | I somras? Det blev inne just den här sommaren? :) | |
| Amiable | 2008-09-22 13:42 | |
![]() | det man inte vet har man ju inte ont av.. som jag brukar säga ;P | |
| ANDERStG | 2008-09-22 13:42 | |
![]() | Den underliggande orsaken är nog ändå att män är programmerade enbart för att sprida sina gener. Män är djur, tycker inte ni det? | |
| Dyslekso | 2008-09-22 13:44 | |
![]() | ANDERStG: djur programmerar man inte. Robotar är vi. Män är robotar. :) | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-09-22 13:58 | |
![]() | Dyslekso, Vandrande dildos är vi väl? Robotar kan ju vara praktiska och göra bra saker. "Att kalla mannen ett djur är att smickra honom; han är en maskin, en vandrande dildo" Valerie Solanas <3<3<3 | |
| Dyslekso | 2008-09-22 14:04 | |
![]() | ordprofeten: ännu bättre. Här visas vårt sanna ansikte: www.neuprod.com/neub...ba nan2.jpg | |
| RåzaMåln | 2008-09-22 14:05 | |
![]() | Jag tycker att det är otrohet att ragga på nätet, för då har man uppenbarligen redan gått över gränsen & intresserat sig för andra mer än sin partner. Man kan inte rå för sina känslor, men man har ett ansvar för hur man handskas med dem. För min del är känslomässig otrohet lika illa som fysisk. Att i det läget då man inser att man vill ha andra eller en specifik person, inte vara ärlig mot sin partner utan fortsätta på samma sätt med denne samtidigt som man trånar efter andra... nej fy fan. Dumpa innan ni utvecklar erat intresse för andra. Som sagt kan man inte rå för sina känslor, men man kan fan rå för hur man handskas med dem. OCH DET GÄLLER MÄN SOM KVINNOR. Jag mår lite lätt illa över att män alltid framställs på det sättet. Herre min, jag har träffat på lika många otrogna brudar som snubbar & jag vet kvinnor som har haft hemliga älskare... det är inte något unikt för män... detta snack om att män är si eller så, män är djur eller svin... människan är ett däggdjur, ja, och MÄNNISKOR är svin. Inte män enbart. | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-09-22 14:07 | |
![]() | Dyslekso, nu vet ju ALLA att vi delat cell på kumla, tack Dyslekso, verkligen... | |
| Bitte - Administratör | 2008-09-22 14:12 | |
![]() | Så söta ni var i era randiga kläder Bitte =) | |
| Dyslekso | 2008-09-22 14:14 | |
![]() | Bitte: det tyckte medfångarna också. Skönt att man kan jobba med ståbord.;) | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-09-22 14:17 | |
![]() | De må ha varit söta i sina randiga kläder, men något säger mig att de om möjligt var ännu sötare utan. | |
| ANDERStG | 2008-09-22 14:21 | |
![]() | Varför racka ner på grisen? Här har ju döpts spelrum efter den. Gris är gris och människa är människa. Båda är däggdjur. | |
| kml - Ej medlem längre | 2008-09-22 14:40 | |
![]() | Ingen som vill gå på date med mig? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-22 15:50 | |
![]() | Mjo, bjuder du? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-22 15:54 | |
![]() | Sen så kan jag ibland förstå vissa som är svaga och som kikar runt på annat. Partnern hemma kan ju bidraga rätt mkt varför. | |
| milla39 | 2008-09-22 15:55 | |
![]() | Sen att klassas som otrogen för att man har killkompisar,även kanske som en av sina bästa vänner och man får höra att man e otrogen-det svider. Jag har en killkompis som jag kan prata med precis allt om,men får ofta höra att så gör man inte när man har familj å är sambo. Vet att detta kan svida i en dels ögon,men ordspråket säger ; sopa rent vid din egna dörr innan du gör det hoss andra. | |
| Bitte - Administratör | 2008-09-22 15:59 | |
![]() | Millan39,, så sant det du säger,, ibland tror jag det handlar om avundsjuka , om man inte kan tillåta någon att ha vänner av bägge könen,, och jag brukar oftast bli bästis med männen på de ställen jag pluggat eller jobbat på..Inte fasen är jag otrogen för det,, Bitte | |