Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 20 056 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| run-marie | 2008-09-22 16:56 | |
![]() | Hade inbrott i min bil för några år sen, då stal man mina gympadojor (dom va INTE äckliga än för dom var nästan nya) + några gossedjur som jag hade i bakfönstret och själv sytt på kardborrband på för att dom skulle sitta kvar. När dom grep tjuven ett par dar senare med massor av stulna grejer så sa han att det var hans skor (han hade 3 nr större fötter) gossedjuren hade han fått av en polare osv. Det tog 3 månader efter stölden innan han va så himla gullig och sa till polisen, att OK om tjejen säger att det är hennes så kan hon få dom. Visst finns det snälla människor ibland? :) | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2008-09-22 16:56 | |
![]() | Vårgårda där bor mcyket konstigt folk låtsasraggare och moppepojkar och epatraktor människor och minderåriga volvoraggare | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-22 16:57 | |
![]() | And me \o/ | |
| run-marie | 2008-09-22 17:01 | |
![]() | Vilken av NightRangers uppräknade killar var det som fick dig att flytta till Vårgårda trash? Måste väl ha vart låtsasraggarna antar jag för EPA-traktor och moppe går ju så långsamt. :-) | |
| vulcan | 2008-09-22 17:06 | |
![]() | Vi kan tyvärr inte redigera rubriker. Nu vet jag dock att du är fast besluten att inte bli bestulen mer! :-) | |
| viba | 2008-09-22 17:10 | |
![]() | Du vill bara uppmärksamma alla förvirrade betapetare kanske? :P | |
| Humlerandig | 2008-09-22 17:12 | |
![]() | Att bli bestulen saker kan dock kännas som ett ganska allmänt problem, tycker jag.. :P Det var nog inte det som menades som ett I-landsproblem utan att få rubriken ändrad. Men att döma av din smileys så var det kanske (nog?) det du också menade och då är det ju jag som nu missförstod först. | |
| dahlgren_ | 2008-09-22 17:15 | |
![]() | ledzepplin, Jag tror starkt på ank-teorin! Humlerandig, Ah, jag tänkte inte så långt :P | |
| dahlgren_ | 2008-09-23 21:10 | |
![]() | Måste bara tillägga det sjukaste som hände idag. Jag gick runt utanför skolan och letade efter min cykel och vips! Jag hittade den. Jag cyklade tillbaka den till den parkering där jag brukar ställa den och tyckte att allt var frid och fröjd :) När jag sedan slutade och skulle cykla hem var cykeln borta igen, och den här gången stod den ingen annan stans på skolan heller. Vafaan?? | |
| dahlgren_ | 2008-09-23 21:10 | |
![]() | oj va mycket Jag det blev i det inlägget... :P | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-23 21:15 | |
![]() | Det verkar som om du har fått ofrivillig delad vårdnad. | |
| dahlgren_ | 2008-09-23 21:17 | |
![]() | Ja, det verkar onekligen så. Jag ska låsa fast den i något nästa gång jag hittar den. | |
| zmiley | 2008-09-23 21:25 | |
![]() | Nu kommer jag in ganska sent i diskussionen, men jag bor också i vårtgårdens, nä flåt Vårgårda kommun. Tyvärr misstänker jag att det drar ner genomsnittet eftersom jag var en tvättäkta epa-raggare en gång för länge sedan. | |
| zmiley | 2008-09-23 21:26 | |
![]() | Åh förlåt Dahlgren. Givetvis tycker jag synd om dig!! | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-09-23 21:30 | |
![]() | Cyklar, låsta eller ej, stjäls något frutansvärt i Umeå. Efter 2 förlorade cyklar, bär min son numera upp cykeln till sin studentkorridor. Jag vet inte varför många nyanlända studenter tror att allt ditt är mitt, när de kommer till Ume. Polisen hade razzia i en studentkorridor och hittade bl a flera vägmärken, en GB-glacegubbe i naturlig storlek och en kundvagn från Ica. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-23 21:32 | |
![]() | Japp i Umeå blir man av med cyklar... skaffa en fruktansvärt ful en så får du kanske behålla den... det har min kompis gjort ;) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-09-23 21:34 | |
![]() | Tveksamt, elle. Även beg militärcyklar och farmors gamla rostiga med dålig broms försvinner men man kan alltid göra ett besök hos polisens hittegodsavd. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-23 21:34 | |
![]() | zmiley: ante mig :P | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-23 21:36 | |
![]() | Min kompis skaffade en gräääslig cykel och den har hon fått behålla... sen har hon typ två till eller så... en relativt ny blev hon av med fortare än kvickt... | |
| dahlgren_ | 2008-09-23 22:03 | |
![]() | Ja, tragiskt. Men det mest tragiska är ju att jag faktiskt hittade den och ställde tillbaka den, men att den var borta igen några timmar senare! | |