Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 20 228 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| DennisPlz | 2008-10-01 19:33 | |
![]() | ...och har halvkoll på vad de pysslar med i trafiken nio år senare. | |
| Peddape | 2008-10-01 19:46 | |
![]() | Det kan väl inte fara felsatsat när de tar fast förövare? 2000kr är ju inte så pjåkigt, och de där pengarna hade säkert inte gått till välgörande ändamål om du fått behålla dem? Jag kör själv för fort emellanåt, men är också beredd på att ta eventuella böter. Cykla utan lampa är ändå lite spänning i vardagen. | |
| remvanrijn | 2008-10-01 19:47 | |
![]() | det var surt Hungerstrejk, fast jag överklagade böten för att bråka lite med det svenska (o)rättsystemet å åsamka staten lite feta merkostnader.att börja hungerstrelka tyckte var lite för långtgående haha=) | |
| ylleylle75 | 2008-10-01 19:58 | |
![]() | Alla (ursäkta),,, nåja NÄSTAN... har noll respekt när man går med en markeringskäpp. Jag markerar att jag är synskadad. >Men det skiter GÅENDE, CYKLISTER, MOPEDISTER, BILISTER/FORDONSÄGARE och ja tamejsjutton BARNVAGNSMAFFIAN i.. (jag har barn själv och barnvagn och respekterar att inte gå i bredd!) GNäller för jag är trött på alla idioter i trafiken - så trafikanter båd de som använder apostlahästarna eller de på hjul är gräsliga. //Ylle | |
| KajsaNH | 2008-10-01 20:07 | |
![]() | Små cyklar, som far omkring, med lite rassel och lite pling.... ...och moppar som låter, så öronen gråter... rassel, rassel, rassel och pling | |
| hungerstrejk | 2008-10-01 20:09 | |
![]() | haha jo jag kedjade fast mig själv under kameran och satt där i fjorton dar. sen blev jag hungrig och betalade... | |
| skrabban | 2008-10-01 23:13 | |
![]() | Jag tycker inte barn som är under 10 år bör cykla ensamma där som är mycket trafik. Barn tänker sig inte för och kan kanske inte trafikreglerna. De kan cykla i föräldrars sällskap. Små barn kan lära sig cykla på ett inhägnat område där som det inte finns någon trafik. Jag menar inte att små barn ska ha intyg eller körkort för cykel. Man skulle kunna sätta en gräns från t.ex 12 år och uppåt för att man ska få intyg eller körkort för cykel. Detta är min tanke. | |
| run-marie | 2008-10-01 23:26 | |
![]() | Se´n finns det ju biltrafikanter som tydligen lägger ihop summan av skyltarna höger/vänster = 50 + 50 blir hundra, dom ska ju absolut bli av med körkortet! | |
| Mberg - Ej medlem längre | 2008-10-08 18:44 | |
![]() | Behöver man körkort för att cykla så kommer man ju snart behöva körkort för att få gå också^^ | |
| Nunnelunan | 2008-10-08 18:46 | |
![]() | eller krypa... | |