Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 25 |
Mobilspel
| Pågående | 19 161 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Prositi | 2009-02-02 11:17 | |
![]() | "Var dig själv, hur du än vänder och vrider dig har du ändå alltid rumpan där bak" //Mig själv | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-02 11:18 | |
![]() | Den där har du inte hittat på. | |
| evilein | 2009-02-02 11:24 | |
![]() | Inte särskilt förtjust i citat, men Oscar den Wilde slog huvudet på spiken flera gånger. - Skadeglädje är den enda sanna glädjen -Alla ligger vi i ränn stenen, men några av oss ser upp mot stjärnorna -Enda sättet att bli av med en frestelse är att falla för den | |
| Jesper M | 2009-02-02 12:05 | |
![]() | "i have to return some videotapes" | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-02-02 12:18 | |
![]() | ...som man vill ligga, får man bädda... | |
| sophistry - Ej medlem längre | 2009-02-02 13:23 | |
![]() | Maurice Chevalier: "Hellre förbli ogift och göra många kvinnor lyckliag än att gifta sig och göra en olycklig". | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-02-02 13:28 | |
![]() | Publiken är som en kvinna. Är du inte uppmärksam så är det slut. -Frank Sinatra | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2009-02-02 13:30 | |
![]() | "Medgång föder vänner, motgång prövar dem " kinesiskt "Så fort jag känner mig kreativ så lägger jag mig på soffan i en halvtimme så brukar det försvinna" Oskänd | |
| mrperfect | 2009-02-02 13:30 | |
![]() | Eget: Matematik är ett ämne att räkna med. Blandaren: Dåliga flickor är inte det sämsta. Groucho Marx: En förening som nedlåter sig till att ha en sådan som jag till medlem vill jag inte vara medlem i. Eget: Det är enkelt att vara en skitstövel och otrevlig men betydligt svårare att vara trevlig, tillmötesgående och hjälpsam-det är därför det finns så många kriminella rötägg. | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-02-02 13:32 | |
![]() | Stephen Wright Citat Depression är bara ilska utan entusiasm. Drick tills det att hon är söt, men sluta innan bröllopet. Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer. Jag har nästan haft en synsk flickvän, men hon lämnade mig innan vi möttes. Jag tänker leva för alltid – så långt är allt gott och väl... Jag älskar försvarslösa djur, speciellt med en god sås. Om Barbie är så populär, hur kommer det sig att man måste köpa hennes vänner? 24 timmar på en dag, 24 ölburkar i en låda . . . tillfällighet? Jag kunde inte reparera dina bromsar, så jag gjorde din tuta kraftigare. Smalben: En anordning som används för att hitta möbler i mörker. Gå med i armén, möt intressanta personer och döda dem. Säljes: Fallskärm. Använd endast en gång, aldrig öppnad, liten fläck. Svarta hål är där Gud dividerade med noll. Alla som tror på psykokinesi kan höja min hand. I min lägenhet finns det en strömbrytare som inte gör någonting. Då och då knäpper jag på och av den för att se om något skulle hända. Igår ringde det en dam från Tyskland och bad mig lägga av. I mitt hus har jag låtit måla taken på nedervåningarna som rummen på ovanvåningen ser ut. På det sättet slipper jag gå upp dit. En gång kopplade jag min gaspedal till bromsljusen. När jag trampar på gasen bromsar de bakom mig, och vips är jag väck. Jag var tvungen att stanna bilen en stund... mina hjul blev snurriga. Jag såg en skylt: Rastplats 1 km. Det är ganska stort. En del personer måste verkligen vara trötta. Jag hatar när min fot somnar på dagen, för då kommer den att vara uppe hela natten. Det är en hårfin skillnad mellan att stå och fiska och bara stå på stranden och se ut som en idiot. Jag brukade jobba på en fabrik som tillverkar brandposter. Man kunde inte parkera någonstans i närheten! När jag är riktigt uttråkad brukar jag ta bilen, åka ner i centrum och där hitta en jättebra parkeringsplats och sedan bar sitta i bilen. Sedan räknar jag hur många som kommer och frågar om jag är på väg att åka därifrån. Jag har precis satt in takfönster i min lägenhet. De som bor på våningen ovanpå är rosenrasande. Jag håller på och skriver en bok. Hittills har jag skrivit sidnumren. | |
| roggi | 2009-02-02 13:33 | |
![]() | "Feci guod potui, faciant meliora potentes" - Jag har gjort vad jag kunnat, må nu de, som kan, göra bättre "Per tenebras ad lucem" - Genom mörker till ljus "Pars maior lacrimas ridet et intus habet" - Man ler åt sina tårar men har dem i sitt hjärta "Vitiis nemo sine nascitur" - Ingen är född utan fel "Vulnerant omnes,ultima necat" - Alla sårar, den sista dödar | |
| sanns88 - Ej medlem längre | 2009-02-02 13:34 | |
![]() | "Anpassar du dig för att bli älskad, hindrar du andra från att älska dig för den du är." Tycker de där citatet är grymt bra, osäker på vem som skrivit det. | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-02-02 13:35 | |
![]() | Citat av Rodney Dangerfield Jag var så fattig när jag växte upp, att hade jag inte varit pojke så hade jag inte haft något att leka med! En flicka ringde mig härom dagen och sa: "Kom över en sväng, det är ingen hemma." Jag gick dit med en gång... och det var ingen hemma! Om det inte hade varit för ficktjuvar, hade jag inte haft något sexliv alls! Min flickvän vill alltid prata med mig medan hon har sex. Härom kvällen ringde hon mig från ett hotell! En dag när jag kom hem tidigt från jobbet såg jag en kille som joggade naken. "Hörru, varför gör du det?" frågade jag honom. "För att du kom hem för tidigt" var svaret jag fick. Det har varit en tuff dag. Jag steg upp i morse och tog på mig en skjorta, då föll en knapp av. Jag lyfte min attacheväska, och handtaget föll av. Nu är jag är rädd för att gå till badrummet. Jag var ett så fult barn, att när jag lekte i sandlådan, så försökte katten gräva ner mig. Jag kände på mig att mina föräldrar hatade mig. Mina badleksaker var en radio och en brödrost! Jag var så ful som barn att min mor aldrig ammade mig. Hon sa att hon tyckte om mig som en vän. Jag är så ful att min pappa bär omkring bilden på barnet som följde med plånboken. Jag kommer ihåg när jag blev kidnappad och de sände en del av mitt finger till min pappa. Han sa att han ville ha mer bevis. Jag gick till min doktor. "Doktorn, varje morgon när jag stiger upp och tittar mig i spegeln, känns det som jag måste kräkas. Vad är det för fel på mig?" Han sa: "Jag vet inte, men din syn är perfekt!" | |
| Dyslekso | 2009-02-02 13:35 | |
![]() | Den som till och med kan finna stor komik i en lätt sommarvinds smekning är bortom all räddning. - Olaf Benke | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-02-02 13:39 | |
![]() | NightRanger: =D | |
| sophistry - Ej medlem längre | 2009-02-08 18:20 | |
![]() | LeoTolstoj: "Så länge det finns slakthus kommer det att finnas slagfält." | |
| 850710 | 2009-02-09 18:24 | |
![]() | Nemo me impune lacessit | |
| sjutusan | 2009-03-31 20:45 | |
![]() | "Rape is such a harsch word, why not call it surprise sex?" | |
| sjutusan | 2009-03-31 20:46 | |
![]() | "american beer is like making love in a canoe - it's fucking close to water" | |
| one-punch - Ej medlem längre | 2009-03-31 20:49 | |
![]() | "These pretzels are making me thirsty" | |