Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 20 228 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lill-IT | 2008-10-07 19:44 | |
![]() | Oavsett var jag varit så brukar jag tvätta händerna när jag kommer hem. | |
| CHL | 2008-10-07 19:49 | |
![]() | ut med hundarna, sen städa upp efter morgonen. Sen duscha och sen äntligen dusch å slappa | |
| CHL | 2008-10-07 19:50 | |
![]() | äntligen myskläder menar jag :) | |
| Mj Sviskon | 2008-10-07 19:56 | |
![]() | Krana några glas :-) hehe | |
| lelleli | 2008-10-07 19:57 | |
![]() | bh av, myskläder på.. | |
| cattalinka - Ej medlem längre | 2008-10-07 19:59 | |
![]() | jag har fortfarande inte förstått om det är vanor eller tics vi pratar om. kan någon hjälpa till här? | |
| CHL | 2008-10-07 20:00 | |
![]() | verkar som ts menar näst intill tvångsmässiga handlingar? har jag fel? | |
| soapan - Ej medlem längre | 2008-10-07 20:02 | |
![]() | Jag menar bara att det är många som har en grymt stabil rutin när man kommer hem... Märkte det när jag tog 20 minuter på att ta av mig kostymen idag innan nåt skönare kom på... Nästan tvångsmässigt men ändå vardagligt... | |
| run-marie | 2008-10-07 20:03 | |
![]() | Hälsa på och kela med katten, för det mesta innan jag tar av mig skorna. Se´n är det byta om till myskläder, starta datorn, kolla posten, duka fram till middan och ta ett par Betaspel, därefter fixar jag maten och sen kolla lite TV (om det finns nåt jag vill se) eller spela och slappa. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-07 20:04 | |
![]() | Jag gör alltid så som jag skrev och blir lite störd om jag inte kan göra det....nästan lite tvångsmässigt kanske, men har ett stort behov att känna mig fri, inga kläder som sitter år och absolut inte strumpor..... | |
| run-marie | 2008-10-07 20:05 | |
![]() | soapan, kostymen? Vad jobbar du med? Eller kallar du arbetskläderna för kostymen? | |
| run-marie | 2008-10-07 20:06 | |
![]() | På jobbet har jag för det mesta jeans och nån tröja eller blus, det går ganska fort att byta till "ledigare" klädsel för min del. :) | |
| soapan - Ej medlem längre | 2008-10-07 20:07 | |
![]() | Nej det är en faktisk kostym:-D Jag jobbar direkt under VD:n på ett av sveriges största bemanningsföretag som storkundsansvarig och semi strateg...typ... | |
| CHL | 2008-10-07 20:08 | |
![]() | vi har extremt lediga kläder på jobbet (hade kunnat bo i dom) Dock är jag tvungen att byta om innan jag går hem (tyvärr) Så myskläder är målet när man kommer hem... bara en del som ska fixas innan som har högre prio :) | |
| run-marie | 2008-10-07 20:11 | |
![]() | Jaha, då förstår jag, själv är jag bara en liten "gräsrot" så då behöver man ju bara vara "hel och ren" som det så fint heter :) | |
| soapan - Ej medlem längre | 2008-10-07 20:11 | |
![]() | ähhh, det var samma grej när jag var frukost värdinna... Fast då bytte jag ju om innan jag lämnade jobbet.... | |
| Jumanjia | 2008-10-07 20:18 | |
![]() | ha jag har samma sak nu faktiskty, spelar ingen roll om jag kissat precis innan jag tog mig hem, varje gång jag sätter den där nyckeln i låset så är jag givetvist kissnödig igen,,,,,,, haha helt sjukt att de blir så. | |
| cattalinka - Ej medlem längre | 2008-10-07 20:18 | |
![]() | jag vill ju inte på något sätt byta inriktning på tråden. men det är ju otroligt kul att höra vad folk har för RIKTIGA tics och tvångstankar. Jag måste precis som du Soapan läsa bildörren, för jag ser mig själv öppna, sticka ut benet och låta det skrapas i asfalten tills benpipan gör obehagliga ljud (lite som krita mot griffeltavla). En annan jag har är att jag måste sticka ner fingrarna i dokumentstrimlaren. Därav tar jag omvägar kring den på arbetet. | |
| soapan - Ej medlem längre | 2008-10-07 20:23 | |
![]() | Byt gärna inriktning på tråden. No probs... Men jisses... Du och jag har helt olika syn på det där med att inte låsa bildörren. Jag har inget faktiskt scenario av vad som händer när man öppnar dörren. Kanske därför. Det är väl min tics. Sånt som jag omöjligt kan svara på hur det slutar fängslar mig. Ovisshet är superkul.... | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-07 20:24 | |
![]() | kissa, äta, dricka te, data me datorn | |