Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 20 006 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-10-11 19:54 | |
![]() | Tråklördag om ni frågar mig *putt* | |
| Vikage | 2008-10-11 19:55 | |
![]() | har precis tagit ett avbrott i att skriva om hur jag ska få E. coli att uttrycka Azurin. Nu sitter jag istället och skriver om metabolomik. Eller just det varför lördagen var bra var det som gällde. Får nog säga pass på den frågan | |
| Femme_Fatale | 2008-10-11 19:55 | |
![]() | Sitter här en lördagkväll och retar upp mig på alla trådar som stängs och försvinner. Ibland kommer nån lustig medlem och hänvisar till forumreglerna, men jag hittar ingenstans där det står att man inte får diskutera andra medlemmar. Nu tycker jag förvisso inte att man ska prata skit om folk i forum, men har svårt att förstå att man inte får nämna andra om det inte är i negativ mening. Det är ju tydligen helt okej och diskutera folks nick. | |
| Vikage | 2008-10-11 19:56 | |
![]() | Femme_Fatale: I början av forumet finns en tråd som heter forumregler | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2008-10-11 19:58 | |
![]() | idag nja godis bara nya ägare på godisaffären och biligare nu. men mcyket var utplockat så köpte för 30 kr exakt sen har jag kollat på handboll Celje - Hammarby förlust för Bajen me 12 eller 13 bollar och snart är det Sverige - Portugal i fotbollen på 8 an så tur är har man 8an nu som testkanal helgött men sverige har inget bra lag och me Zlatan som lagis så är det nog kört portugal vinner tror jag men hoppas på sverige | |
| Femme_Fatale | 2008-10-11 19:58 | |
![]() | Jepp har läst den 3 gånger nu...har fortfarande inte hittat där det står. Det står om att man inte får diskutera folksregelbrott eller anklaga nån för fusk men det är allt som står. Rätta mig gärna vikage. Dessutom stod det i mitt inlägg att jag läst forumregler!!!!!! | |
| Vikage | 2008-10-11 20:09 | |
![]() | Trodde du syftade på forumregler i allmänhet. Gissar att du syftar på regeln "att inte disskutera andra medlemar." Läste igenom reglerna nu jag också och den fanns ju faktiskt inte där. Tycker den borde finnas där eftersom den används som anledning att stänga trådar. | |
| beritlind78 | 2008-10-11 20:15 | |
![]() | Min lördag är fantastisk för att jag fick ett jättefint meddelande av en underbar betaspelare (Grönöga) som gjorde mig glad. Jag skickade vidare meddelandet till min närmsta väninna som blev oerhört glad och tacksam. Tack snälla söta Grönöga för att du tar dig tid att bry dig. Det betyder mer än du kan ana. | |
| Nortonav | 2008-10-11 20:32 | |
![]() | aj aj beritlind78...inte diskutera andra medlemmar ;-) | |
| nystan1 | 2008-10-11 20:36 | |
![]() | Har precis kommit hem efter en 13-timmarsdag på jobbet. Firar lördag med rostmackor och te, och sedan lite läsning i sängen. =) | |
| Piaree | 2008-10-11 22:19 | |
![]() | Har du hört talas om punkt & stor bokstav, NightRanger? Mycket lättare att läsa då. Om du inte vill att man ska hoppa över dina inlägg förstås. | |
| remvanrijn | 2008-10-11 22:54 | |
![]() | Punkt slut. | |