Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 19 392 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mrperfect | 2008-10-16 20:04 | |
![]() | Min morbro hade en katt som gillade sockerkaka, dessutom drack katten från samma vatten som morbrodern tvättade fötterna i :) | |
| Zmul | 2008-10-16 20:06 | |
![]() | vi får vakta tallrikarna.´han äter allt .Favoriten är nog mcdonalds och banankaka..=) | |
| l0llo | 2008-10-16 20:13 | |
![]() | Run-marie, jag tror du hoppade över broccoli, köttsoppa och makaroner också? Jag tog upp det där eftersom att katten tycker om det, självklart har vi det hemma men vem säger att vi inte äter annat än det? Det är inte heller så att vi gör en enskild måltid åt katten, hon får ju äta torrfoder som alla andra och blötmat men får hon välja så tar hon ju hellre några köttbullar med en sked makaroner? Men min mammas katt kommer leva längre än vad du påstår iallafall. mrperfect, det där med fotvattnet var ju himla trevligt. Hahaha! | |
| Nunnelunan | 2008-10-16 20:26 | |
![]() | IAMS | |
| mrperfect | 2008-10-16 20:29 | |
![]() | I0llo javisst :) | |
| Saberhagen | 2008-10-16 20:30 | |
![]() | haha ja känner igen det ni säger. Mina två rackare, en Maine coon och en perser, äter vad de får. hade gjort sås med spansk peppar i häromdagen. När jag ätit upp hoppade katterna upp på bordet och började slicka ren tallriken. ställde ner den på golvet och vips var allt borta haha,. sen popcorn, chips ost och alla möjliga grönsaker är itne heller fel :P | |
| Saberhagen | 2008-10-16 20:31 | |
![]() | För övrigt fr dom sällan allt det där. tror starkt på att min Royal Canin mat är tillräckligt :) | |
| solros x - Ej medlem längre | 2008-10-16 20:37 | |
![]() | Det kör min med också Royal Canin torrfoder,därimellan kokar jag Pollock fisk som hon älskar- MEN visst hon är lite galen med,hon är besatt i potatisskal,makaroner,och pepparkakor ! | |
| kermis | 2008-10-16 21:52 | |
![]() | amoma: "Även om choklad inte är så nyttigt varken för folk eller fä så är det ju väldigt gott. " Nu handlar det inte om att choklad fungerar på katter som på oss människor. Vi kan bryta ner teobromin. Varken katten eller hunden kan det däremot. Det är som om de åt råttgift eller annat. De kan mycket väl dö av det... www.giftinformations...or yID=6840 | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-16 22:03 | |
![]() | Förutom torrfodret som mina katter äter föredrar de handskalader räkor, kräftstjärtar, ost, tonfisk, makrill, keso och vaniljyoghurt. Smält vaniljglass är en höjdare också. de skulle helst äta handskalade räkor varje dag | |
| mrperfect | 2008-10-16 22:05 | |
![]() | Linn 79 vad tycker din katt om oxfilet och hummer? | |
| run-marie | 2008-10-16 22:19 | |
![]() | lOllo, nej jag hoppade inte över köttsoppa, makaroner och broccoli p p a att det inte är lika onyttigt som de andra rätterna. Det finns säkert många katter som gillar både ock (kanske inte så många broccoli?), tänkte mer på att det andra inte är lika bra. Var och en får mata sin katt med vad den vill för min del, men eftersom jag älskar katter så tycker jag det är ledsamt att se en smällfet katt som knappt orkar hoppa upp på en stol p g a sin mage. Det var inte illa menat, bara en tankeställare. Vår gamla katt åt faktiskt popcorn när han kunde "sno" lite, men det är ju inte så hemskt fett iaf. | |
| run-marie | 2008-10-16 22:20 | |
![]() | Min lillasysters katt är drygt 25 år och hennes kattallergiske husse köper faktiskt oxfilé och skär i småbitar till henne eftersom hon inte har så många tänder kvar men han vill att hon ska ha det lyxigt på gamla da´r. | |
| pentrollet | 2008-10-16 22:40 | |
![]() | Mina devon rex gillar cheez balls, oliver, riskakor, soltorkade tomater...bla. | |
| l0llo | 2008-10-16 23:02 | |
![]() | Run-marie, jag förstår precis vad du menar. Du hade ingen aning men det hör till saken att hon är lite mager. Börjar det gå över gränsen så att hon inte kan hoppa upp på en stol bör jag nog börja tänka på vad jag ger katten för mat. Linn79, hahaha rena rama lyxen ju. Är det till sånna som du katterna vill flytta då kanske? :) | |
| Mikael | 2008-10-16 23:15 | |
![]() | Har en katt som äter allt och en katt som bara äter kattmat. Jordgubbssylt är nog det konstigaste den förstnämna ätit. | |
| DennisPlz | 2008-10-16 23:20 | |
![]() | Sill och potatis. Endast. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-16 23:20 | |
![]() | mrperfect - vet inte. Oxfile kommer inte in i mitt kök och hummer är ju lite kostsamt | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-16 23:21 | |
![]() | lollo - de äs sjukt bortskämda och styr hela hushållet, så de är nog nöjda. Har haft ett ganska långt samtal med dem ang. det här med att visa hänsyn nattetid osv. De sågade mig. | |
| XY_ | 2008-10-16 23:42 | |
![]() | Torrfoder. Skinka. Rått fläsk. Rå lövbiff. Rå och tillagad kyckling. Det mesta som går att sno från diskbänken/spisen. Avocado. Kaksmet. INTE köttfärs och en del korv, vilket ju kan få en att undra... | |