Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 372 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:29 | |
![]() | fjortisnet haha det är inte att bara.. Apan Bollo jag sminkar mig aldrig.. men ska på fest om en månad.. var just därför jag tänkte.. dra upp det så jag kunde lära mig under 1 månad.. men detk anske är för kort tid att lära sig på. :( sen måste jag köpa massa grejjer.. känns ganska onödigt om man bara ska p åfest 1 gång. | |
| dahlgren_ | 2008-10-18 23:29 | |
![]() | Ah okej :) Wie, jag ska bli makeup artist en vacker dag! :D Min stora dröm | |
| dahlgren_ | 2008-10-18 23:29 | |
![]() | Du lär nog gå på fler fester i ditt liv | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:30 | |
![]() | dahlgren ja kanske det.. men känns som att sminket hinner ruttna innan nästa fest blir.. fast smink ruttnar väll aldrig? | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:30 | |
![]() | alltså man kan lära sig det mesta genom lite övning och research, kolla bilder, tidningar, måla och lek själv. Sminka varandra, det finns egentligen inga regler, bara man gör det snyggt (ungefär som sex) | |
| dahlgren_ | 2008-10-18 23:31 | |
![]() | Haha söt jämförelse :P smink blir gammalt men vissa saker håller längre än andra | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:33 | |
![]() | Ja kom på en sak det står ju i tidningar hur man gör 1. Gör så.. 2. gör si.. 3. när du gjort de o de gör så.. m.m . :) Så.. ja var väll inte en sån dum ide.. men det ksulle varit bättre som dahlgren_ sa att man kanske ska ta en make up bok från biblioteket och låna.. | |
| melonpudding | 2008-10-18 23:34 | |
![]() | Lägg en basicfound, typ naturell ( genomskinlig) underlagskräm. Sen sminka din make, den håller i dagar:) Bellbox säljer den bla:) | |
| fjortisnet - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:34 | |
![]() | Smink e oxå fullt me bakterier,, eklit! | |
| Suds McDuff | 2008-10-18 23:34 | |
![]() | Ska jag va ärlig, och det ska man väl, så är smink för schlagerartister och prostituerade. Visst kan det va snyggt när tjejen har nån mascara eller nåt, men jag föredrar au naturelle. Undantaget vore i så fall om man ska på fest, då kan det va snyggt. Men varjedagsminkning, nä fy så skabbigt. | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:36 | |
![]() | Suds Mcduff jag är naturell varenda dag det va ju för fest skull jag tänkte fixa upp mig lite.. men ska man ha så mkt som ja vill.. så som dahlgren_ sa så tar det tid o lära sig o jag hinner nog inte lära mig på en månad. :( | |
| dahlgren_ | 2008-10-18 23:37 | |
![]() | Beror väl på hur snyggt man lägger det också suds :p | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:37 | |
![]() | Suds, jag håller mer och vill tillägga att jag tycker du ser bra ut utan smink. Nu är det väl så att det kanske är skönt med en fundation ibland åtminstone. Jag säger som jag brukar, "med en juste mössa behöver man inget smink" | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:39 | |
![]() | dudeniro oj trode du mena suds först att han såg bra utan smink hahahahaha sen kom jag på att det var mig du menade.. hahahahaha nu fick jag kul iallafall. HAHAHAHAA | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:40 | |
![]() | Det var nog Suds han menade ändå. För övrigt: Det går aldrig att få lika snygga mössor som dom har i reklam och tidningar. Alla dom där mössorna är helt photoshopade. Finns ingen som kan sticka så i verkligheten. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:40 | |
![]() | Jag menade Suds, faktiskt! Fin mössa har han också! Dig ser jag inte, du är liksom bara en blek skugga av en bild. Jag tvivlar dock inte, du ser nog alldeles utmärkt ut med och utan smink! | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:41 | |
![]() | Jag lovar apan bollo, min mössa har inte foto-shopats. Jag har tagit bort fägerna förvisso för att förbättra intrycket lite. | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:42 | |
![]() | hahahaha men då fattade jag ju rätt från början endå. :( haha | |
| fjortisnet - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:42 | |
![]() | Ne men hamburgarna på donken e fotosjoppade... de läste ja i en tining. O dem e oxå jorda på spessialbeställning, där dom väljer ut dom finaste salladsbladen o bröden. En bild tar en dag att skapa,,, o hamburjaren går inte å äta för den e full me lack o lim o allt mjöligt! :S | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:43 | |
![]() | Ja, men du kanske är en sån där en på miljonen-kille som alltid är snygg i mössa. Själv får jag alltid photoshoppa in en fez eller dylikt för att se bra ut. | |