Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 372 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-22 22:15 | |
![]() | Nattravn- frågar du nunnelunan om hon fortfarande tror att det är ett skämt? Det är dubbla frågor här, och jag får huvudvärk. Jag tror inte hon skämtar. Jag tror att polismannen hade kul, men att trafikanterna blev förskräckta. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-10-22 22:18 | |
![]() | dudeniro: För att knyta en knop kring säcken; Ja. | |
| Millazandiz | 2008-10-22 22:19 | |
![]() | Ja polismannen hade säkert kul,men han var nog mer trafikfara än bilen som körde förfort..... | |
| DennisPlz | 2008-10-22 22:21 | |
![]() | Det finns inga dumma frågor, bara dumma människor *pong* :P I övrigt är det få som känner till att i uniform så är poliser odödliga i trafiken, likt en 18-åring med nytt körkort. | |
| Nunnelunan | 2008-10-22 22:23 | |
![]() | Vad jag menade framgår av flera svar före. Tyvärr ligger jag med pekfingret på en laptop och det går ganska långsamt att skriva - särskilt då så många andra trillar in så snabbt! Så länge inte polisen framkallar brottet (skyltar med att det finns en bana för streetrace och sedan släpper iväg förare i full kareta, för att sedan dyka upp som gubben i lådan: -Aja,baja...), är det väl bra att de prövar nya vägar för att stoppa mördarna på vägarna (min egen mor blev mördad av en). Därför kan jag inte ta en sådan fråga på allvar! | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-10-22 22:24 | |
![]() | Det var länge sen jag såg en tråd med så här mycket spydiga skräpsvar i. Hur svårt kan det vara att bara svara på ett vettigt trevligt sätt istället? | |
| Millazandiz | 2008-10-22 22:28 | |
![]() | Ja klart som korvspad att fortkörare ska stoppas men inte på liv och död eller?????? | |
| DennisPlz | 2008-10-22 22:29 | |
![]() | Apan: TS startade ett skämt för bra för att inte spinna vidare på. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-22 22:29 | |
![]() | Apan... Det är den innebyggda effekten av att lägga upp en tråd här... se bara vad vettig bröllopspresenttråden var under seriöst (en tråd jag höll på att vinna f.ö) innan den flyttades hit. Jag svarade vettigt och trevligt, tycker jag själv. Det gör jag alltid, tycker jag själv. | |
| Millazandiz | 2008-10-22 22:29 | |
![]() | Apan Bollo tyvärr så måste en del bara svara spydigt... Lite tråkigt när dom drar iväg så själva tråden dör ut... | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-22 22:32 | |
![]() | Hela händelseförloppet framgick inte i trådens första inlägg - hade scenariot med polisen som trafikfara lagts fram hade i alla fall jag uppfattat frågan som seriös - vilket jag inte gjorde innan det kom fram. | |
| Millazandiz | 2008-10-22 22:35 | |
![]() | sorry var en miss av mig...:O) | |
| Zizzi | 2008-10-22 22:46 | |
![]() | Jag har för mig att de måste ha sin polisbil väl synligt iaf. Tror inte att de får hoppa fram som "gubben i lådan". Någonstans har jag också för mig att jag läst att de , förutom sin väl synliga polisbil, måste själva stå väl synliga med fartkameran och säkerhetsväst och/eller annat som visar att de är poliser. | |
| DennisPlz | 2008-10-22 22:56 | |
![]() | Polisen får stå öppet, dolt, med civila eller målade bilar, motorcyklar, skåpbilar och i unika fall även helikoptrar. | |
| Mouche - Administratör | 2008-10-22 22:57 | |
![]() | Nix. Vi återgår inte till sarkasm utan lär oss stillsamt, vänligt och belevat att respektera TS:s tråd. Om vi INTE gör det så finns den Gyllene Vägen...att låta bli att skriva överhuvudtaget i den. Ett inlägg raderat. Mouche | |
| crumbe - Ej medlem längre | 2008-10-22 23:00 | |
![]() | polisen måste stå synliga vid vägenkanten (inte "gömma" sig i busskurer och liknande") med västar! polisbilen kan dom dock gömma undan. | |
| Mouche - Administratör | 2008-10-22 23:00 | |
![]() | Varsågod Zizzi. Dina 2 senaste inlägg är borta. Mvh Mouche | |