Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 305 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LowProfile - Ej medlem längre | 2009-04-09 19:02 | |
![]() | ABBA lyssnade man till lite i smyg när man var liten. De var ju i mångt och mycket "tjejernas band" - vi killar lyssnade på KISS :-D Men senare kom man ut ur garderoben och erkände deras storhet. Fantastiska låtar som ju håller än idag. /40-åringen | |
| Nunnelunan | 2009-04-09 19:24 | |
![]() | Det var en hemsk tid på 70-talet då punken kom. Man var ute då man lyssnade på KISS, disco och ABBA. Allt skulle vara alternativt. -Ler... (och minns). Jag vågade både disco och ABBA och klarade viss (de melodiösa) KISS-låtarna. Hade lite mer svårt för det alternativa.- men minns vissa låtar. ABBA lever kvar (KISS också till viss del, men inte som ABBA). | |
| Nunnelunan | 2009-04-09 19:26 | |
![]() | Jag har fortfarande kvar singeln:God Save The Queen med Sex Pistols på originalutgåva, men måste medge att jag oftare lyssnar på ABBA... | |
| Hr Winbladh | 2009-04-09 19:37 | |
![]() | ABBA är skitbra! Särskilt de senare skivorna är alldeles lysande. Mycket av upplevelesen kommer sig av Michael B Tretows magnifika produktion. Inte en sekund är lämnad åt slumpen, minsta detalj sitter som en smäck. Enligt legenden gjorde han alltid en sista koll på slutmixen via bilradion i hans gamla bil. Lät det bra där så var det okej att släppa skivan. | |
| Nunnelunan | 2009-04-09 20:06 | |
![]() | Finemagng!!! Man får aldrig glömma att nämna Michael B Tretow då man pratar om ABBA. Den mannen, den mannen... | |
| stol | 2009-04-09 20:23 | |
![]() | Abba var gifta med varandra. Jag tror att dom splittrades för att dom inte stod ut med varandra | |
| barbi | 2009-04-09 21:10 | |
![]() | ABBA är super bra jag bara älskar deras musik:)) | |