Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 358 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tess 08 | 2008-10-25 15:15 | |
![]() | Har inte gjort en själv, men har en kompis som gjorde en. De skar ett bikinisnitt (typ, du vet sådär nere i trosan så att inte ärret ska synas) runt hela henna och plockade bort x antal centimetrar och kilon av lös hud. Sedan fick de tillverka en ny navel då den gamla var bortskuren. Hon blev jättesmal och tight (om du fattar) och har sedan dess varit gravid och fått barn utan bekymmer... Så nog funkar det, men frågan är om det är värt det (om man inte har en massa hud...) Det kostar ju en del... Kolla på plastikkirurggruppen, akademikliniken osv för att bilda dig en prisuppfattning. De kan också ha före och efterbilder | |
| jp78 - Ej medlem längre | 2008-10-25 15:27 | |
![]() | Hahaha, gillar alla svar... Frågan löd;"Nån som utfört en bukplastik här? Undrar lite över resultatet, kostnad etc". Inte "Nån som vill kommentera min vilja att eventuellt slimma min mage?" Kan man inte bara låta bli att svara, om man nu inte har ett (vettigt)svar? Nu hade ju inte jag heller nåt svar iofs =) | |
| jp78 - Ej medlem längre | 2008-10-25 15:33 | |
![]() | ryssbrud: Tror du på FULLASTE allvar att yoga fixar bort en hängmage, eller en ölmage för den delen? Och på 2 VECKOR!!! Lika mycket som att en rask promenad botar cancer... | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-25 15:35 | |
![]() | Lite bilder... www.plastikoperation...at ion.html | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-25 15:37 | |
![]() | All info och prisuppgifter står under bilderna. Visste ni förresten att ca 100 svenska män årligen genomgår kirurgisk penisförstoring? | |
| Tess 08 | 2008-10-25 15:41 | |
![]() | priser på ett ställe... www.plastikkirurggru...=p rislista | |
| le-lou | 2008-10-25 15:50 | |
![]() | ryssbrud - allt funkar med yoga :=)? inte löst skinn - nu pratar vi förmodligen inte om en vanlig bebismage som man kan få efter en grav. tex. | |
| Millazandiz | 2008-10-25 15:59 | |
![]() | Jag har gjort det på -90 talet...Fick mycket häng efter barnen..Resultatet blev super fint men ack man får passa sig så man inte lägger på det igen.. Har du mycket så kan du få det via din läkare... | |
| Tess 08 | 2008-10-25 17:19 | |
![]() | Jag andades något om bukplastik eller åtminstone lite fettsugning (då min son för 14 år sedan lämnade en fin"present till mig runt hela kroppen) och min kompis gick i taket. Så tydligen får jag inte göra någon.... ;-) | |