Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 360 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| CHL | 2008-10-27 20:05 | |
![]() | så då har man ju inte behovet av nåt mer än lycka :) | |
| mrperfect | 2008-10-27 20:06 | |
![]() | Det gör inget . Sådana män som jag klarar det också, till exempel att laga gardiner och sy knappar, för att inte tala om att nåla upp klänningar. ( har lärt mig det av morsan som var sömmerska.. ) | |
| fjortisnet - Ej medlem längre | 2008-10-27 20:07 | |
![]() | Du e ju rätt smartt! :D Får ja chans på dejj? | |
| CHL | 2008-10-27 20:07 | |
![]() | jepp... kan du resten också så är du ju mr perfect *S* | |
| mrperfect | 2008-10-27 20:11 | |
![]() | fjortisnet, självfallet, men eftersom jag icke är kvalificerad barnarövare så blir det nog aldrig vi två, är din mamma snygg ? =) CHL jag kan en del men inte allt :) | |
| L1973 | 2008-10-27 20:14 | |
![]() | En man (kille vill jag inte ha) ska vara omhändertagande, omtänksam och kärleksfull. Han ska vara manlig men inte rädd för att visa känslor. Han ska utgöra en trygghet i min tillvaro. Han ska älska mig för den jag är och då kan jag vara mig själv inför honom. Vi behöver inte tänka lika om allt och båda behöver inte vara bra på allt. I vårt förhållande tar han hand om det han är bra på och jag tar det jag är bra på. Tillsammans tar vi hand om allt. | |
| CHL | 2008-10-27 20:16 | |
![]() | hihihi... men för jämnlikhet så finns det ju inget man ska kunna heller :) Räcker ju med att man kan det man velat lära sig och accepterar människor för vem dom är. :)) Finns inga manliga yrken, finns inga kvinnliga... inte i min värld iaf | |
| RåzaMåln | 2008-10-27 20:18 | |
![]() | Lika löjligt som den tidigare tråden. Jag håller med personen som skrev att det inte gynnar jämställdheten. Tvärtom spär det bara på vissa fördomar om könen mer och skapar fler klyftor. Om ni nu vill ha jämställdhet finns det betydligt bättre saker ni kan ägna er åt för att få eran aktningsvärda millimeterrättvisa. | |
| CHL | 2008-10-27 20:21 | |
![]() | som vad råzamåln? | |