Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 360 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nystan1 | 2008-10-27 22:59 | |
![]() | Dessutom ska jag när vårdpersonalen tycker att jag är för krävande skriva dem på näsan att "på min tid, då fick vi undersköterskor minsann.. bla bla bla.. utan att klaga!" =D | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-27 23:00 | |
![]() | När jag hamnar på hemmet (efter min misslyckade karriär som kepsförsäljare), så skall jag antagligen gå upp ur sängen och säga "vilken härlig ny dag", sen gå och lägga mig igen, för att sedan gå upp igen och säga "vilken härlig ny dag" sen gå upp ur sängen och säga "vilken härlig ny dag", sen gå och lägga mig igen, för att sedan gå upp igen och säga "vilken härlig ny dag" sen gå upp ur sängen och säga "vilken härlig ny dag", sen gå och lägga mig igen, för att sedan gå upp igen och säga "vilken härlig ny dag" sen gå upp ur sängen och säga "vilken härlig ny dag", sen gå och lägga mig igen, för att sedan gå upp igen och säga "vilken härlig ny dag" sen gå upp ur sängen och säga "vilken härlig ny dag", sen gå och lägga mig igen, för att sedan gå upp igen och säga "vilken härlig ny dag" sen gå upp ur sängen och säga "vilken härlig ny dag", sen gå och lägga mig igen, för att sedan gå upp igen och säga "vilken härlig ny dag" sen gå upp ur sängen och säga "vilken härlig ny dag", sen gå och lägga mig igen, för att sedan gå upp igen och säga "vilken härlig ny dag" sen. Sen är det säkert middagsdags! Åh, nykokta grönsaker! | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-27 23:02 | |
![]() | nystan1, jag med! Sen vill jag ha gott rödvin varje lördag. Nattravn, ja du länkade till den en gång i någon av alla miljoner sidor här. Du skrev att det var en Dimmuborgir som var fräsig och det var det. De lägger in slingor av Beethoven i metalmusiken och det är skitcoolt. Min son gör mig besviken och säger att Dimmu slutade han ha koll på för 4 år sen... sally93, det kan faktiskt funka med tåg eller buss. Du vet från Spanien över till Marocko och sen neröver. Kanske Rosa Bussarna har nåt? | |
| cattalinka - Ej medlem längre | 2008-10-27 23:02 | |
![]() | Det fanns ju nån farbror uppe Norrland någonstans som efter han pensionerats gjorde det till sitt livskall att förhindra fartdårar på vägen som gick utanför hans hus. Således körde han fram och tillbaka i femton km/h och tillät sig inte att bli omkörd. Så många års bitterhet slutade dock i finkan för den stackars rättshaveristen. Men jag är inne på något liknande eller som MizzMysko beskrev. Bitter ska jag bli i alla fall. | |
| -Lala-la | 2008-10-27 23:03 | |
![]() | jag vill inte vara din rumsbuddy dude. Jag vill dela rum med den där snärtiga 60-åringen riktigt darriga händer. | |
| nystan1 | 2008-10-27 23:04 | |
![]() | - Jag är hungrig! - Ni fick mat för en liten stund sen. - Nej, jag har inte fått någon mat! - Jo, du åt korvgryta och potatismos. - Fy så äckligt! | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-27 23:04 | |
![]() | din snuskhummer lalalala | |
| Nunnelunan | 2008-10-27 23:10 | |
![]() | Jag vill vara den på hemmet som bor tillsammans med dudeniro och säger: "det är inte någon ny dag än dummer, kom och lägg dig igen" för att en kvart senare på nytt få utbrista: "det är inte någon ny dag än dummer, kom och lägg dig igen"... | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2008-10-27 23:25 | |
![]() | Det där är en film. Måndag hela veckan. Det låter som en drömpension kanske. Eller inte. Mardrömmen är en stor klocka som tickar varje hel och halvtimme. Det är det enda som hörs. Nu är klockan två. Jaha... | |
| sally93 - Ej medlem längre | 2008-10-27 23:26 | |
![]() | dudeniro:-))))) Tänk dig då att du har på dig har en stor läcker hatt med ett fågelbo längst upp! Vilken härlig daaaag! mommesfrites. Kanon! ska kolla med Västtrafik oxå:-) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-27 23:28 | |
![]() | sally: www.rosabussarna.com/ | |
| krutmarie | 2008-10-27 23:30 | |
![]() | Gammal (63) och lite skrynklig är jag redan bitvis, men när det blir värre har jag bestämt tillsammans med mina lika gamla arbetskamrater att vi ska göra livet "extrasurt" för 80-talisterna. Vi ska, minst 3 tillsammans gå ut i lunchrusningen, i BREDD med våra rullatorer, handla i de mest populära affärerna, stanna och kolla skyltfönster, och provsmaka allt man bjuder på överallt. Exakt så som lattemammorna gör idag fast med barnvagnar. Det är verkligen nå´t att se fram emot (bara ett skämt alltihop). | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-10-27 23:31 | |
![]() | Jag skulle jag vilja köpa en husbåt och bo där tillsammans med min man och ta dagen som den kommer, besöka nya platser efter humör. | |
| sally93 - Ej medlem längre | 2008-10-27 23:37 | |
![]() | På tal om pension..så kom jag på en helt underbar historia...som är helt sann. En bekant till mig berättade den; Hon (min bekant) bodde i samma trapp som ett äldre par; mannen var 96 år och hans fru några år yngre,,, 92 *typ* En dag när hon mötte mannen berättade han att dom skilt sig, och hans fru hade flyttat till egen lägenhet. Hon blev ju såklart paff.....skilja sig vid den åldern! Så hon frågade mannen om det inte var ..tja, lite sent påtänkt? Var det inte bättre dom hade skilt sig tidigare? För många år sedan, medan han hade chans att träffa en ny kvinna? -vaddå, säger mannen. Det kan jag väl göra nu oxå. Det är ju nu som livet börjar!!! :-) | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-27 23:38 | |
![]() | du får det att låta romantiskt så nästan att jag blev sugen på att bli äldre men nej min plan är att inte bli gammal tar livet av mig när ungen är stor nog att ta det som en man | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-27 23:46 | |
![]() | ryssbrud, så stor blir aldrig ungen... | |
| magga | 2008-10-27 23:53 | |
![]() | Tänker tjäna ihop en massa pengar så att ja kan ge alla mina barnbarn kakor när de kommer på besök. Sen ska ja campa med min man o våra vänner på somrarna, dricka vin o spela kubb o sen åker vi utomlands under vintern men e hemma vid jul o bjuder hem alla släktingar på god mat o skoj. | |
| alexon | 2008-10-27 23:55 | |
![]() | jag ska bli heltidsscrabblare och spöa alla småglin. | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-27 23:56 | |
![]() | ni vågar hoppas iallafall det borde ni ha pris för jag vet inte ja? har pensionärer sex? isf kan jag vara med ett tag då | |
| alexon | 2008-10-27 23:56 | |
![]() | ..och röka cigarr icke att förglömma. | |