Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 342 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gilena | 2008-10-28 23:04 | |
![]() | Om du känner att du står nära brudparet, eller om du känner att det "passar sej" (en del gör bröllop väldigt storslaget med konsulter osv inkopplade, och andra ordnar mycket själva), så kanske du kan erbjuda dej att hjälpa till med något? Om du textar snyggt - skriva placeringskort, är du händig med blommor så kanske du vill vara med och smycka i kyrkan eller där bröllopet ska vara, och liknande saker. Det är mycket att fixa med ett bröllop för att allt ska funka. | |
| LadyZara | 2008-10-29 02:04 | |
![]() | Boken "Att tillsammans gå" av Carl von Linné är en perfekt bröllopspresent till rätt par, tycker jag. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-29 02:31 | |
![]() | TazzRat, så fint, det skulle jag ha blivit överlycklig av :) Jag tycker det är många bra förslag här. Köp ingen brödrost bara och skippa fjärilen. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-10-29 07:25 | |
![]() | Hellre nåt riktigt personligt och billigt än dyrt och bortglömt efter en tid | |
| SÖDERTÄLJESK - Ej medlem längre | 2008-10-29 08:04 | |
![]() | gör en teckning vet ja | |
| ANDERStG | 2008-10-29 08:25 | |
![]() | Tittar man nära på en fjäril så är det en hårig larv. Dessutom går vingarna lätt sönder och för tankarna till alltings förgänglighet. Tanken är fin men du kanske får stämpeln "underlig" om du lägger med fjärilen på något ogenomtänkt sätt. | |
| Lisajonsson | 2008-10-29 12:15 | |
![]() | hahaha vad folk hakade upp sig på det där med fjärilen! Hade tänkt fästa den på ett gratulationskort och sätta plast över det hela så att man bara skulle se att den är riktig om man tittar väldigt noga. Stämpeln "underlig" har jag haft i hela mitt liv så en fjäril gör nog varken från eller till. Men det verkar ju ändå vara förkrossande majoritet emot den. :-) | |
| mrperfect | 2008-10-29 13:10 | |
![]() | Fjärilen var nog ingen bra ide. den borde du nåla opp inne i en liten tavla med skyddsglas. Tänk istället ut antingen 1) något personligt minne som du kan illustrera på något vis ellr 2) göra en rolig förpackning till presenten | |
| mrperfect | 2008-10-29 13:11 | |
![]() | ja just det..mer än 10000 skall man nog inte ge bort, det verkar skrytsamt *S* | |