Spelrum
Giraffen41
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
30
Inloggade71
Mobilspel
Pågående20 078

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Sara0162008-03-31 15:17
Antal inlägg: 238

Jag glömde mina varor i affären en gång.. Jag hade betalat å allt ..sen gick jag bara ut..såååå pinsamt när de började gapa efter mig..

sejmårr2008-04-01 03:19
Antal inlägg: 843

En av mina kompisar kunde inte hitta lövbiffen hon tänkt ha till middag även då hon VISSTE att den borde finnas eftersom hon precis packat upp sina matvaror. Till slut gav hon upp letandet och bestämde sig för att ta falukorven istället. Då hon försökte få upp lådan där knivarna fanns gick det nästan inte att få upp den. Något var nedpressat i lådan... ett paket med lövbiff

NadaR2008-04-01 04:15
Antal inlägg: 329

På en lång resa i europa var det dags att ta färja från tyskland till sverige.det sista vi gjorde var att tanka bilen .Min man hade en väska med alla pengar och kreditkort i den ,Samtidigt skulle han kolla olja .Motorhyven öpnades och väska hamnade under den . väl på färja skulle vi äta middag,Men väska var borta .Paniken var nära.Mankunde inte vända färja tilbaka till Travemunde. jag tycte tillbaka och mindes att motorhyven var svår att stänga .vi gick till bilen oppnade motorhyven och där log den . tillplattad men hel. Det var slytet för bög väska för hans del

mamman - Ej medlem längre2008-04-01 22:36
Antal inlägg: 6379

Vi har en trådlös telefon som ständigt är på villovägar, men vi är fem personer i familjen och naturligtvis är det INGEN som haft den när den är borta.. I somras var den borta flera dagar och sedan hittade jag den när jag klippte gräset... Den låg nertryckt i det höga gräset och var alldeles blöt. Den funkade, men vi köpte en ny för säkerhets skull...

Väntar nu bara på den person som uppfinner någon form av snörliknande uppfinning som man kan fästa telefonen i tex en vägg, så man vet var man har den....

Tinna2008-04-01 22:41
Antal inlägg: 20250

Håller med Guranboy angående trådlösa telefonen..
Och värre blir det att leta efter den när man har nedsatt hörsel och svårigheter att lokalisera ljud. =/

LikEaDeviL2008-04-01 23:04
Antal inlägg: 2

hm.. om man vill ha den bärbara telefonen fastsatt i väggen, varför inte bara skaffa en vanlig telefon med sladd? :P

Jag glömde pizzan på pizzerian en gång. Jag tog drickan och gick. Fick skicka ner min pojkvän att hämta maten. :P

GalnaAlexiz2008-04-01 23:08
Antal inlägg: 169

Hört att man ska fråga änglarna om hjälp att hitta saker, och hittar man dom ska man tacka dom:) sedan om det fungerar vet jag ej haha, men mormors mor gjorde alltid så och även min mamma

mamman - Ej medlem längre2008-04-01 23:11
Antal inlägg: 6379

Men Guuuuud va smart du är likeadevil.... Hade jag ALDRIG kunnat tänka ut själv! *något ironisk*

kaparen - Ej medlem längre2008-04-01 23:18
Antal inlägg: 4805

Tappade bort ett av barnen en gång och sen var det den där gången när jag... ehh jag... NU tappade jag bort mej :)

sejmårr2008-04-01 23:29
Antal inlägg: 843

fniss

delfinus2008-04-01 23:55
Antal inlägg: 387

Jag hittade inte bilen på Frölunda torg en gång...

Fick GÅ hem med två tunga kassar, och sedan gick jag till torget på kvällen när alla affärer stängt.
Där stod min gamla häck alldeles ensam kvar.. c")

SashaLuna2008-04-02 00:19
Antal inlägg: 320

En sak jag gjorde ett flertal grr när jag fortfarande bodde hemma va att jag när det va upptaget på toaletten på morgonen borstade tänderna i köket för att spara tid. Och när man sköljer av något under kökskranen då ska det ju in i diskmaskinen. :-)

GalnaAlexiz2008-04-02 00:21
Antal inlägg: 169

Vart är Saida när man behöver henne:)

Vikage2008-04-02 01:58
Antal inlägg: 579

Jag brukar vara bra på att fördärva mejeriprodukter. Händer titt som tätt att jag hittat både smörpaket, ost, mjölk- eller Juiceförpackningar i skafferiet på morgonen från kvällen innan.

Sibbe B2008-04-02 15:08
Antal inlägg: 374

Aah, funnit min tråd jag har.

1. Kniven i kylskåpet, gurkan i knivlådan. (eller knivar i gurklådan)
2. Glaset i kylskåpet istället för juicen. (klassiker)
3. Trådlösa datormusen i skafferiet. tog nog nån timma att hitta den sen.

Persdotter_1 - Ej medlem längre2008-04-02 15:25
Antal inlägg: 37

Är det bara jag som letat febrilt efter pennan man nyss hade bara för att upptäcka att man knutit fast håret med den/satt den bakom örat?

emmylicious2008-04-02 15:50
Antal inlägg: 4501

det där med matkassen har mina föräldrar också lyckats med, på en parkering. dom hade handlat på öb. sen när dom kom hem tyckte dom att det saknades saker som dom hade köpt, och mamma kom på att hon bara ställt påsen nedanför bagageluckan för att sen låta pappa ställa in påsen medans han ändå höll på att ställa in de andra två påsarna... mamma ringde till öb och frågade om någon hade glömt en påse med varor och någon vänlig själ hade faktiskt lämnat in en påse som stog på parkeringen.

för ca 3 veckor sen när jag och min sambo skulle parkera vid ica (parkeringsgarage) så stog det en påse med matvaror på parkeringen bredvid. det låg ett stort paket köttfärs däri, samt två fläskfiléer och godis. när vi precis var på väg ut ur garaget så kom det en bil som stannade och någon hoppade skrattandes ur bilen och hämtade påsen. ungefär en vecka senare så fick vi reda på att det var en jobbkollega som glömt påsen och att hon hade kommit på det när barnen hade velat ha sitt lördagsgodis direkt i bilen på hemvägen.

emman2008-04-02 17:13
Antal inlägg: 1630

Saida är dessvärre bortgången

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?