Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 19 363 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-10-31 15:54 | |
![]() | dudeniro, jag håller med till en viss del. Sossarna använde sig av tvivelaktiga argument i debatten om arbetskraftsinvandringen. Men att låta folk och jobba för nickel and dimes är slavkontrakt som rycker under fötterna på vår egen lönebildning. Dessutom kan man argumentera för braindrain och de är inge fina saker heller. Fast Cornelis Wreswijk är ju ett bra bidrag, låt gå för de | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-31 16:54 | |
![]() | Braindrain är en fin familljetradition hos oss! ;) | |
| daner00 | 2008-10-31 17:04 | |
![]() | 1.Zlatan 2.Musse 3.Zlatan | |
| formulaW - Ej medlem längre | 2008-12-13 20:11 | |
![]() | Jag är lite kluven när det gäller Nationalism överhuvudtaget om jag skall va ärlig, Svenskhet eller Multikulturell, unilateral eller multilateral. Invandrare är en fantastisk möjlighet kulturellt för oss att få ta del av nya maträtter, seder, danser, nöjen mm mm, för att inte nämna Äldrevård där vi svenskar är rätt svaga jämför med arabiska familjer. Så jag väljer att säga att alla är lika välkomna och duktiga! Främst tänker jag på ett inlägg i någon gratis tidning i stockholms tunnelbana som jag läste i våras om nån som lagade cyklar ute i nån grå förort. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2008-12-13 20:16 | |
![]() | många trådar blir så super sönder analyserande så det blir bara jobbigt att läsa dom till slut=/varför inte bara svara på frågan rätt upp å ner,sen är det bra!så blir det fem inlägg som är så,sen handlar tråden helt plötsligt om annat=/ | |
| Gungner | 2008-12-13 20:19 | |
![]() | Jag trodde frågan gällde olika pizzaräcers. 1. BMW 2. BMW 3. BMW (samtliga av gammal årsmodell men av vräkig storlek o modell, gärna pimpad) | |
| formulaW - Ej medlem längre | 2008-12-13 20:26 | |
![]() | Myspruppen, det är en stor värld med många människor. | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-12-13 20:35 | |
![]() | Fadime ( eller var hon född här? ) Özz Nudjen Nyamko Sabuni | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2008-12-13 21:25 | |
![]() | formulaW:Ja? | |