Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 19 640 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-01 12:48 | |
![]() | har inte drömt om beta ÄN!men däremot då jag lagt mig så kan jag ligga å spela beta i huvet.......=/ | |
| Femme_Fatale | 2009-02-01 13:17 | |
![]() | Det hände i början när jag spelade Betapet men aldrig nu för tiden. =) | |
| Anden_88 - Ej medlem längre | 2009-02-01 13:26 | |
![]() | Baserat på vilka som svarat ser detta ut att vara en könsrelaterad fråga | |
| magre_memed | 2009-02-01 13:30 | |
![]() | håller med anden... men kanske killar våga inte avslöja... ja jag har också drömt om betapet... när jag vaknade tänkte jag över min situation.. i själva verket har jag ett vanligt liv... det syns inte på mig att jag spelar betapet:=))) men nu vet jag att det är en del av mitt liv... | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2009-02-01 13:32 | |
![]() | det är den vanliga ironin: kille drömmer om tjej - tjej drömmer om sällskapsspel. | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-02-01 13:46 | |
![]() | Jag brukar tänka efter ibland när jag ska smsa vilket ord som funkar och inte, men inser strax därefter den bristande logiken i det hela.(kom på att man kan fuska med T9 ^^) Och jag är varken en van eller bra spelare och spelar inte särskillt ofta. Jag slår fast vid att man utan tvekan kan utveckla en hel del av för mycket spelande. (ungefär som en pojke på 6-7 bast som plågas av glassbilssignalen om nätterna) | |
| Tigera | 2009-02-01 13:48 | |
![]() | Just det oeronbarn! :) | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2009-02-01 13:51 | |
![]() | Drömde en mardröm om en forumtråd helt nyligen. Det var en snacktråd. Pinsamt på nåt vis. Jag har drömt desto fler ggr om folk från helgon.net. Kanske mindre konstigt med tanke på att de ser rätt läskiga ut där. | |
| fairflower | 2009-02-02 00:16 | |
![]() | Jag kan få diverse ord i skallen när jag ska sova, och måste kontrollräkna om det är 7 bokstäver... Betydligt värre är att jag ofta spelar för sent och somnar sittande framför datorn. Passar på att be om ursäkt till drabbade motspelare! Som tröst tänk på att ni tjänar ranking. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-02-02 00:20 | |
![]() | jag är som dig fair... jag drömmer aldrig om betabet, men precis när jag skall sova så börjar jag räkna poäng och få till en massa ord. | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2009-02-02 00:31 | |
![]() | betapet drömmer jag inte om, vad jag vet. däremot drömmer jag om hypernovor och spindlar som anfaller mig, något som resulterade i att jag vaknade på samma sätt som jag försökte värja mig undan den hoppande mördarspindeln, alltså genom att slänga mig åt sidan... stackars humlan som vaknade av mitt våldsamma uppvaknande. Inte lätt. | |
| carinau | 2009-02-02 00:55 | |
![]() | Jag har också lämnat de intensiva betapetdrömmarna bakom mig. Men är det inte så att hjärnan behöver bearbeta allt som är nytt. Om man börjar på ett nytt jobb tex så kretsar allt kring det en period. Nu har betapet blivit vardagsmat för min hjärna och inget som intresserar den längre verkar det som, för det går alldeles utmärkt att blunda utan bokstavsflimmer och fantastiska ordbyggen. Ganska skönt faktiskt. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-02 00:56 | |
![]() | Undra när någon drömmer om mig mmoohhhaaaa | |
| remvanrijn | 2009-02-02 00:57 | |
![]() | det är ju inte helt omöjligt... samtidigt som h*n undrar hur kallt du har inomhus.. | |