Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 113 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vinterresa - Ej medlem längre | 2008-11-06 20:09 | |
![]() | BetaMaxx, anta att du blir 140 år då, men vad är det för liv? | |
| skrattblomma - Ej medlem längre | 2008-11-06 20:11 | |
![]() | Varje gång vi grälar, så blir min fru så historisk. - Du menar hysterisk? - Nej, historisk. Hon drar fram saker ur mitt förflutna. | |
| skrattblomma - Ej medlem längre | 2008-11-06 20:12 | |
![]() | - När du nu har slagit upp förlovningen ska jag be att få tillbaka briljantringen. - Du har missuppfattat mig.Det är dig jag är trött på, inte ringen. | |
| Lindalainen | 2008-11-06 20:22 | |
![]() | 1 lögn med 7 ord; Egen invandrare med egen cykel söker jobb ;-) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-06 20:24 | |
![]() | Killen var på krogen och träffade en riktigt het donna. Efter några drinkar vräkte killen ur sig: -Vad kan en sådan böna ha under kjolen? - Entvättmaskin, viskade kvinnan sensuellt i hans öra. Killen följde med henne hem och "tvättade". Nästa helg var dom ute på krogen igen, och killen jazzade fram till enne och frågade om han kunde låna tvätmaskinen igen den här kvällen också? - Nej, svarade kvinnan. Du hade så lite tvätt så du kan lika gärna handtvätta!! | |
| Ydh | 2008-11-06 20:26 | |
![]() | HAHA! :D Skrattade gott åt tvättmaskinen | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-06 20:32 | |
![]() | Den här då... Välutrustade Pekka skulle simma en tävling över älven. Han brukade alltid vinna. Starten gick och Pekka simmade som f*n ifrån alla, men efter halva lpóppet så började han att sacka efter och gick i mål på 79e plats.. Speakern undrade: Va f*n hände Pekka? - Jo, sa Pekka, tu vet jak såg 3 snykka sejer, då tog den i potten... -Jamen, sa speakern, att du inte vände och simmade på rygg då? -Jooooo, sa Pekka, men tu vet proarna... | |
| mjf | 2008-11-06 20:33 | |
![]() | Jag förstod inte skämtet, Lindalainen. | |
| mjf | 2008-11-06 20:34 | |
![]() | Den förstod jag, bennyboll! Heheh.. | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-11-06 20:38 | |
![]() | Bush satt i en bar å planerade högt sitt nästa krig -Jag ska mörda 5 miljoner muslimer och en ekorre. Varför en ekorre? sa folket där. Ja du ser...ingen bryr sig om muslimerna | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-06 20:43 | |
![]() | Och jag förstod varken den som lindalainen hade och den som Uffe hade... | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-11-06 20:45 | |
![]() | du behöver inte tala om varje som du inte förstår...är man humorlös så är man | |
| Tess 08 | 2008-11-06 20:47 | |
![]() | BRa att du upplyser oss | |
| mjf | 2008-11-06 21:04 | |
![]() | Humorlös!?!? Vet ni varför kasedans kallas för Ikea-dans? Man går där å skjuver på skåpen å när man tar hem dem faller benen isär! | |
| Raggsocka_ | 2008-11-06 21:13 | |
![]() | Fru Gore blandar sig i presidentvalet och uppträder i kjol utan trosor, hon lyfter på kjolen och ropar: Read my lips NO more Bush | |
| MrTurbo - Ej medlem längre | 2008-11-06 21:27 | |
![]() | Tjejernas bästa preventivmedel....muslim | |
| Raggsocka_ | 2008-11-06 21:31 | |
![]() | En journalist skulle skriva om en gammal bonde som levt hela sitt liv i en avlägsen by, så han reser dit för en intervju. - Vad är det roligaste som hänt dig här i byn? - Jo, en gång gick grannens dotter vilse i skogen och alla män bildade en skallgångskedja och när vi hittade henne så satte vi på henne allihop. -Men va fan, det kan jag ju inte skriva om, finns det inget annat roligt som hänt dig? - Jo, en gång gick grannens får vilse i skogen och alla män i byn bildade en skallgångskedja och när vi hittade det så satte vi på det allihop. - Men det kan jag ju inte heller skriva om, fattar du väl? Om vi vänder på frågan då, vad är det sorgligaste som hänt dig här i byn? Då såg bonden mycket ledsen ut, gömde huvudet i händerna innan han sa... - En gång gick jag själv vilse i skogen...... | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-11-06 22:10 | |
![]() | Det sitter tre fåglar på en gren, du har ett luftgevär och skjuter en, hur många sitter det då kvar? Olle tänkte och svarade: - Ingen! Fröken frågade hur han tänkte då? -Jo, en far i backen och de andra två flyger iväg. Fröken nickar motsträvigt.. -Svaret skulle egentligen varit två, men jag gillar sättet du tänker på. Lite senare räcker Olle upp handen - Fröken, får jag ställa en fråga till dig? - Javisst, svarar fröken. - Det sitter tre kvinnor på en bänk med varsin glass, en slickar på glassen den andra biter i den och den tredje suger på den. Vem av kvinnorna är gift? - ehh...jaa..kan det vara hon som suger på den? Olle svarar: - Nej det är hon som har ring på fingret.....men jag gillar sättet du tänker på..... | |
| ordfläta - Ej medlem längre | 2008-11-07 13:47 | |
![]() | Familjen var på en badstrand. När pappan skulle ta sig en dopp, märkte han, att badbyxorna hade blivit kvar där hemma. - Asch, sa mamman, du kan väl ta lillans haklapp. Pappan följde rådet men kunde inte förstå, varför alla skrattade. Plötsligt upptäckte han det. På haklappen stod: "Mammas lilla älskling". | |
| ordfläta - Ej medlem längre | 2008-11-07 13:51 | |
![]() | Den stolta modern upplyser övriga sällskapet om, att Lille Hans läser engelska, franska och algebra i skolan. Sedan vänder hon sig ner mot Hans och säger: - Nå, Hans, säg nu "goddag" till tanten på algebra. | |