Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 507 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| skogstorparn | 2008-11-07 17:51 | |
![]() | f ö var det väl under hennes tid som travreporter hon brukade kallas "vinnarhålet".. | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-11-07 17:52 | |
![]() | Fyyy, skogis. | |
| Pajas - Ej medlem längre | 2008-11-07 17:58 | |
![]() | Vinnarhålet? Hmm. Bertil Falukorv var rätt lustigt. Jag log i alla fall åt klippet. Tack ska du ha! | |
| Mimikryp | 2008-11-07 21:48 | |
![]() | Jag log inte åt klippet. Trist felsägning, sorry. :-/ | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-11-07 21:49 | |
![]() | Ja, det var verkligen en sorglig felsägning. | |
| SämstpåBeta | 2008-11-08 02:23 | |
![]() | Det var en rolig felsägning. Men Petra är en mycket duktig journalist som har varit tvungen att ta ledigt ifrån att jobba i nästan två år. Det är nämligen så att hon har haft en dåre efter sig i flera år, detta är ingen hemlighet så. Denna dåre är helt besatt av henne och har hotat henne till livet om han inte får henne. Denna krassa verklghet lever hon under, kan förstå om hon kl 03 har lite svårt att hålla koncentrationen. Det var onekligen kul och för mig är hon ursäktad. Hoppas hon hittar gnistan till livet igen, den har varit borta ett tag nu! | |
| Tigera | 2008-11-08 03:39 | |
![]() | Jag tycker också att det är en rolig felsägning. Skulle förvåna mig om inte både hon och han kan bjuda på den, t.o.m. 2 gånger. :-) | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-11-08 08:30 | |
![]() | Förtydligande: Jag gillar verkligen Petra Nordlund. Som SämstpåBeta så riktigt säger är hon en väldigt duktig journalist. Som nyhetsankare har hon också en svåröverträffad karisma. Mitt ursprungsinlägg i denna tråd var skrivet med humor och glimten i ögat, om nu någon mot förmodan missade det. Petra kommenterade för övrigt sitt andra "falukorvsdebacel" med orden: "Det är bra att Bertil är en proffsig och tålmodig man". :-) | |