Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 404 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trashone - Ej medlem längre | 2008-11-09 01:51 | |
![]() | Nattravn är troligen så söt med lite mascara och lipgloss | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2008-11-09 01:59 | |
![]() | ElsieKvist Du ser estetisk ut som om du spelar teater eller ritar. Nu känner jag att jag inte lever upp till min image att förstöra alla trådar som har med utseende och smink att göra så nu ska jag sova så jag orkar klättra. Tycker fortfarande att det finns viktigare saker att skriva om och ROLIGARE också. En del fattade, en del inte. shit the same | |
| krutmarie | 2008-11-09 02:22 | |
![]() | Belugavis, hade beskrivit mitt utseende på första sidan, vill inte gärna upprepa (så roligt eller fint är det inte). Dräkt tror jag inte att jag använt de senaste 45-50 åren, jeans är min favorit. | |
| kanamana | 2008-11-09 02:29 | |
![]() | jag har alltid randiga pyjamasbyxor i en brun nyans. De sitter så bra över min rumpa. Eller hur? | |
| SämstpåBeta | 2008-11-12 03:01 | |
![]() | själv har jag endast öronmuffar, inget annat! | |
| livet_leker | 2008-11-12 05:19 | |
![]() | moonboots och cowboyhatt | |
| Miss_jk | 2008-11-12 06:15 | |
![]() | Jag har bara mascara på mitt kort så jag ser ut ungefär som på det. Dock inte lika välfriserat hår. Kläderna då? Ett par mjukisbyxor och en t-shirt oftast. | |
| livet_leker | 2008-11-12 08:35 | |
![]() | Egentligen ser man väl ut som man gör i spegeln....rätt och slätt, det e väl inget att hymla om | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-11-12 08:55 | |
![]() | Osminkad som på min bild (kan hända att jag ibland har lite mascara men det är sällsynt), mysbyxor och nån skön tröja. Håret däremot brukar jag ha uppsamlat i någon slags "burrig" knut. | |
| formulaW - Ej medlem längre | 2008-11-12 08:56 | |
![]() | I ärlighetens namn så sa du Lördagar, det är min fest dag, även om jag sitter hemma själv, eller speciellt om jag sitter hemma själv.. då tar jag fram mina luddiga handklovar, drar på mig mina leoparttanga och spelar christer sjögren medans jag onanerar till självuppnått strypsex med hjälp av en föredettas skärp och ett dörrhantag. Ursäkta om det låter magstarkt, men ärligheten framförallt. :) | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-11-12 08:59 | |
![]() | Mja just nu har jag halvskitigt hår i tofs, glasögon, mjukisbyxor och en stor filt över mig. Men annars är jag slående lik mig själv. | |
| luggsliten | 2008-11-12 10:03 | |
![]() | Förkylningsuniform: Mjukisbyxor, sunkig tröja, röd näsa och rinnande ögon | |
| Nephelia - Ej medlem längre | 2008-11-12 10:19 | |
![]() | Är oftast osminkad till vardags, även på bilderna här på beta, men eftersom jag gillar att sminka mig på ett sätt så att det ser naturligt ut, så brukar folk inte tänka på om jag är sminkad eller osminkad egentligen, skillnaden är väl inte så stor. Har heller ingen speciell uppsättning hemmakläder/myskläder/var dagskläder/arbetskläder, klär mig ungefär i samma stil alltid, utom vid speciella tillfällen som kräver att man är extra fin. | |
| Teppy | 2008-11-12 15:17 | |
![]() | jag ser ut som på bilden, typ.. dock plattar jag håret varje dag. Använder inget smink om jag inte ska göra något speciellt, som att gå ut och äta med flickorna eller med familjen. Använder oftast leggings, jeans och nån fin topp eller skjorta. | |
| livet_leker | 2008-11-12 15:35 | |
![]() | teppy: bränner inte det sönder håret att platta det med tång varje dag? | |
| YlBjörn | 2008-11-12 16:42 | |
![]() | ser ut som på bilden fast blonderad med glasögon och av honkön. Klädsel: valfri tillgänglig. | |
| mrperfect | 2008-11-12 17:36 | |
![]() | orakad.... | |
| Teppy | 2008-11-12 20:30 | |
![]() | livet_leker, jag använder skydd för håret innan jag plattar det :) | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-11-12 20:35 | |
![]() | Jag plattar också mitt hår nästan varje dag teppy:-) Idag har jag svart stickad klänning, bruna leggings, svarta benvärmare och givetvis trosor, BH och strumpor. Men hur de ser ut tänker jag inte gå närmare in på. | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-11-12 20:38 | |
![]() | I love Kissed! | |