Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 153 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-11-09 11:41 | |
![]() | *Asg* Kram på dig Le-lou ;) | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-11-09 11:42 | |
![]() | Var på Ikea igår. Inga skrikiga ungar, ingen galen trängsel. Perfekt liten skänk till matsalen. Allt tog 20 minuter. Jag var alldeles förundrad! | |
| Veldarron - Ej medlem längre | 2008-11-09 11:44 | |
![]() | Ikea funkar väldigt bra, bara man väljer rätt tid och dag. Gärna kl 18 några dagar före lön. Lördagar i shoppingcentret här (som inbegriper förtielva butiker samt Ikea) är helvetet på jorden... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-11-09 11:50 | |
![]() | Ikea är bäst. Men jag är antifolk och låtsas vara ensam vilket gör det hela mkt lättare och bättre. Gekås är lite värre, där kör folk helt sonika på en och det triggar mitt dödamood. Så brukar köra på folk jag med för att lindra själen. I båda fallen kommer man hem nöjd. | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2008-11-09 12:33 | |
![]() | "långsamma individer som dessutom kör på en med sina fullastade vagnar och inte ber om ursäkt. " Roligt att fler reflekterar över utvecklingen. Det är inte en slump det du ser, det är en kyligare verklig förändring. Livet är ett TV-program med status som förtecken. Det här är vad "gör om hemma" - programmen gjort med svenska folket, tillsammans med den blå tonen i politiken. En känsla som inte riktigt går att få ner i ord, men den existerar verkligen. Man behöver inte ens åka till IKEA det är bara att gå till Ica så kanman räkna med att man står ivägen för nån som står vid dessertosten bara för att se rätt ut | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2008-11-09 12:35 | |
![]() | gillar trots allt IKEA och det är bara att le mot folket så flyttar de sig :) | |
| mydominion - Ej medlem längre | 2008-11-09 12:38 | |
![]() | jag tycker om ikea, man ska åka själv, spionera på andra eller bara ta det lugnt det är ok men man ska inte gå med folk som inte vet vad de vill ha, du vill inte agera lulu catrer utan att få betalt kontentan av detta; välj dina vänner | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-11-09 12:41 | |
![]() | Kontentan är väl, åk själv | |
| mydominion - Ej medlem längre | 2008-11-09 12:43 | |
![]() | lulu carter* | |
| mydominion - Ej medlem längre | 2008-11-09 12:44 | |
![]() | ja eller åk med bra polare som är likadana och inte krånglar | |
| Veldarron - Ej medlem längre | 2008-11-09 12:46 | |
![]() | Haha belugavis "... tillsammans med den blå tonen i politiken." Sicket nys! Själv har jag alltid haft svårigheter med folk som står i vägen (gärna i dörröppningar eller, varför inte, vid dessertosten) även om jag för den delen inte kör över dem. Trots att jag är lite ljusblå :) Och när jag tänker efter... jag har aldrig blivit påkörd av varken kundvagnar, bilar eller cyklar. Ens på Ikea. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-11-09 12:47 | |
![]() | lulu.. hmm någon hade photoshoppat hennes bilder, rodnar varenda gång jag ser henne i tv. | |
| mydominion - Ej medlem längre | 2008-11-09 12:50 | |
![]() | bel: jag tyckte det var bra skrivet den blå tonen i politiken trash: lulu är het men photoshoppad jag tror att han den kristne va heter han? han som bygger och är lite äldre nu han jag tror han är kär i henne iaf eller tänd på martin timell | |
| ANDERStG | 2008-11-09 12:53 | |
![]() | "en krönika värd en plats i Metro" Ouch, vilken förolämpning. "Du skriver så bra att du borde få en kolumn i Metro." | |
| Miss_jk | 2008-11-09 12:55 | |
![]() | Jag håller inte alls med. Går in helt i min egen värld när jag är på Ikea så allt folk och all trängsel berör mig inte alls. Åker bara dit när jag vet att jag har råd att shoppa loss så om det blir fem kassar istället för bara en halv så spelar det ingen roll. För mig slutar det alltid med att jag står leende i kön och är såååå nöjd med allt jag köpt och att det faktiskt inte tog så lång tid som jag hade räknat med. | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2008-11-09 13:11 | |
![]() | mydominion Tack så mycket | |
| allida | 2008-11-09 13:37 | |
![]() | Ha ha, alla inlägg har verkligen roatmig storligen "you make my day".. Det är därför min man stretar emot när jag eller dottern föreslår ett besök på IKEA i Malmö. Men den gången de testade utrymmning var ng exceptionellast, folk bara kletade ihop sig i de supersmala anvisade ingångarna. Sedan fick man vänta ute i ett svinkallt väder innan man fick gå in igen. Fast att handla på Ica en torsdag/fredag vid fyra-fem tiden är struligt. kan få ha upp till 65-70 före i kölppssystemet =( | |
| monkan56 | 2008-11-09 13:46 | |
![]() | Jag önskar att jag kunde gnälla på IKEA, men tyvärr har vi himlars långt dit.Önskar vi hade nära så att jag också kunde gnälla lite.. | |
| fjortisnet - Ej medlem längre | 2008-11-09 13:49 | |
![]() | Jag förstår inte varför man gnäller över en affär som man inte själv betalat för att komma in på. Passar det inte kan man ju gå någon annanstans. Man ska inte glömma all tid som de vänliga eldsjälarna bakom IKEA lagt ner på att skapa affären för att erbjuda vanliga människor en plats att spendera fritiden och om de önskar handla lite varor på vägen ut ur labyrinten. | |
| Sangria | 2008-11-09 13:52 | |
![]() | Jag tycker att IKEA borde ha en kväll i månaden då dom hade barnfritt. Tänk er själva att få gå runt utan alla skrikande och springande ungar-vilken lyx. Då menar jag även för föräldrarna för hur kul är det att gå där med sina skrikiga ungar? Nu får förmodligen alla de föräldrar som inte bryr sig när deras ungar springer runt och gapar tuppjuck men det kan jag ta. Jag har egna barn -tonåringar nu - så jag vet hur det kan vara men jag hör inte till dom som lär ungarna löpa amok bland folk utan dom fick faktiskt kontrollera sig och det har alltid funkat. I vilket fall som helst så tycker jag att det vore väl ganska rättvist om det en enda kväll i månaden var barnfritt. Dom som absolut måste ha med sig sina ungar har ju resten av dagarna på sig. | |