Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 345 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Meruin | 2008-11-10 09:46 | |
![]() | www.htc.com/www/default.a spx kanske kan dessa vara något? | |
| Topppis | 2008-11-10 10:11 | |
![]() | är man ute efter en bra sonyericsson telefon så gäller c902 eller c905 samsung har en bra telefon som heter F480 ungefär som iphone fast bättre och är fri från barnsjukdomar och dylikt,säljer sälj mobiler och har iof fått väldigt mycket klagomål på c905 och c702 bara reklamationer.. så jag skulle vänta ett tag med dom faktiskt,,, men kan man byta märke så rekommenderar jag varmt samsungs.. | |
| Teppy | 2008-11-10 10:56 | |
![]() | jag har Xperia just nu, den är jag nöjd med. | |
| LouLou - Ej medlem längre | 2008-11-10 11:31 | |
![]() | Rapé1: Har tittat på den oxå... Spineshank: Funderade oxå på det där med barnsjukdomar men tänkte precis sosm du att det inte är nån fara när det är Sony Ericsson men så läste jag Topppis inlägg längre ner och det verkar som att det kommit in en del reklamationer ändå.... Vi har ingen 3-butik här i min stad men Expert har mobiler med 3 så jag ska dit och kolla idag! Ska bli kul! Meriun: De finns oxå på 3 och jag har tittat på dem... De är riktigt snygga! Men jag blir osäker då jag inte känner till märket.... Men jag ska även kolla in dem live!! =) Topppis: Intressant... Många reklamationer... Inte bra! Samsung har ju oxå en med 8mp! Vet du nåt om den? | |
| LouLou - Ej medlem längre | 2008-11-10 11:32 | |
![]() | Teppy: Ska kolla upp den oxå! =)) | |
| Topppis | 2008-11-10 12:14 | |
![]() | kan du mena Samsung GT-i8510 Innov8 den har 8mp och är skjutbar så tangenterna finns under luckan,har inte hört ngt negativt om den,än iaf=) men det ska ja oxå säga att 8mp är inte så mycket bättre än 5mp,man får dock betala mycket mer för en kamera som har fler mp:S men i själva verket så blir man lurad,efterföljaren av samsung f480 är samsung omnia,den är väl snäppet bättre men har dock inte 8mp... och den har som f480 inga tangenter heller är helt fingerstyrd=) | |
| LouLou - Ej medlem längre | 2008-11-10 18:21 | |
![]() | Ok det var intressant... Alltså kan man lika gärna köpa en med "bara" 5mp... Ja det är en djungel av mobiltelefoner, jättesvårt att välja!!! Var och kollade idag på expert men jag blev inte så mycket hjälpt... Tyckte alla var lika fina typ!! Hehe Sambon får väl överraska mig!! Tack för all hjälp!!! | |
| SämstpåBeta | 2008-11-10 18:29 | |
![]() | Hjälp........det är stora skillnader kvalitetsmässigt, tro mig LouLou. Samsung, LG och vissa Motorola produkter och uppbär inte alls den kvalitetsgrad som Nokia och SonyEricsson uppbringar. Välj ur Nokias N-serie eller frossa till det med Xperia. Jag kan av erfarenhet säga att de är underbara produkter och de andra är endast kopior av dessa. Nu kommer jag säkert att uppröra många men känner starkt för att du ska få en bra julklapp! | |
| LouLou - Ej medlem längre | 2008-11-10 21:47 | |
![]() | Ja jag har ju hittills bara kollat på Nokia och SE och i slutändan blir det väl att man blir kvar där... I det invanda! Hehe Har bara haft Nokia och SE tidigare... Den senaste fick jag i julklapp för 2 år sen!! Det är rekord för mig att ha en telefon så länge!! har verkligen trivts bra med den! | |