Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 404 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ades | 2008-11-10 16:59 | |
![]() | Jag gör det bara sämre.. Eftersom jag tar lån.. Går komvux | |
| krutmarie | 2008-11-10 17:00 | |
![]() | Catta du är ju verkligen sååå himla gullig och omtänksam. Om jag åker samma vagn som du nå´n gång så VET jag ju att det är du som erbjuder mig eller mitt barnbarn din plats. Se´n gör det ju inget om du har ändrat utseende eller så för det KAN bara vara just DU. :) | |
| krutmarie | 2008-11-10 17:02 | |
![]() | Lisa, självklart räknas det att man är en god människa även om man får 30 000,- kr netto för att vara det. De är väl självklart roligare att var en fin medmänniska om man får ut nå´t av det. :D | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-11-10 18:09 | |
![]() | Tycker bara det känns lite som "jag fick inga stående ovationer idag på bussen när jag gav min plats till en tant så jag får väl leta rätt på nån annan, berätta att jag minsann gav bort min sittplats och sedan hoppas på lite beröm." (för det räcker ju inte att bara jag själv vet om att jag är duktig.) Lite ungefär som en unge som ska visa mamma att han bäddat sängen.... tills han är 30 år. | |
| vulcan | 2008-11-10 18:13 | |
![]() | Jag bidrar med många extra kronor till biblioteksverksamheten med mina konstanta förseningar. | |
| Margana | 2008-11-10 18:15 | |
![]() | haha vulcan...där är vi på pricken lika då =) | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2008-11-10 18:17 | |
![]() | jankster - ett försvarstal för "det är tanken som räknas"? | |
| Forticert | 2008-11-10 18:24 | |
![]() | Jag handlar mängder med dyr ekologisk mat. | |
| mrperfect | 2008-11-10 18:33 | |
![]() | cattalinka , imponerade :) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-11-10 18:43 | |
![]() | Cancerfonderna ligger mig varmt om plånboken. | |
| cattalinka - Ej medlem längre | 2008-11-10 18:52 | |
![]() | temperance: att inte planka är inte bra!! Så gott som all civil olydnad är bra!! BÖRJA PLANKA...det skall vara gratis att åka kommunalt så att alla har råd att ta sig och så att folk slutar köra bil..alla skulle tjäna på detta... | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-11-10 18:56 | |
![]() | tanken som räknas är väl mer om man inte gjort något? Jag är ingen hänsynslös eller respektlös människa på något sätt, jag tror på karma och lever därefter. Och självklart blir jag glad för komplimanger - som jag inte fiskat efter. Jag är inte osäker på något sätt, jag vet att jag är en bra människa som gör mycket gott för min omgivning. Jag gör massor av fel med, det kan man ju aldrig komma undan, och det finns massor med saker som jag behöver arbeta lite mer på. som exempel att kanske att tänka efter lite vilket forum jag befinner mig i innan jag trycker på "posta"-knappen. | |
| cattalinka - Ej medlem längre | 2008-11-10 19:29 | |
![]() | mrperfect: om jag skulle skriva allt jag inte gör skulle listan bli betydligt längre...jag skulle vara mer perfekt som du.... | |
| mrperfect | 2008-11-11 01:51 | |
![]() | jag är bara perfekt då det gäller pålitlighet :) | |
| Rullarjämt | 2008-11-11 04:23 | |
![]() | Jag tar på mig rollen som den dumma, elaka, sura, jobbiga, problematiska så att andra kan känna sig fantasitska i jämförelse. | |
| SämstpåBeta | 2008-11-11 05:27 | |
![]() | oj vad många gör bra saker. Kan bara konstatera för min egen del att man gör alldeles för lite. Vi (familjen) stöder några hjälporganisationer och försöker källsortera. Det sistnämda går ju inte alltid så bra, mest pga lathet. Vi är slarviga men vi vet i alla fall att vi är slarviga, så det finns nog hopp! | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-11-11 09:04 | |
![]() | Fråga inte vad du kan göra för Sverige utan vad Sverige kan göra för dig. | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-11-11 09:09 | |
![]() | Basta, <3 Ibland älskar jag dig | |
| Satyra | 2008-11-11 09:39 | |
![]() | Eftersom den här tråden verkar pyra av Jantelagen (inte från trådskaparen alltså!) så tänker jag inte ens bemöda mig med att faktiskt berätta vad jag gör personligen. Vill däremot säga följande: Om det är av egoism man hjälper (ideellt eller genom sitt yrke) andra människor/samhället - för att man själv ska må bättre och/eller få ett lättare samvete - vad fan spelar det för roll, så länge man GÖR något även för andra?! | |
| Mimikryp | 2008-11-11 17:00 | |
![]() | Jag gör typ ingenting, inte mer än att jag har ett par Postkodmiljonärlotter, och de pengarna får jag ju aldrig igen, utan de går till diverse hjälporganisationer. Då och då köper jag även Yezz eller vad de där lotterna heter, som stöder blinda eller döva eller nå't, och så Guldfynds rosa-bandet-lotter. | |