Spelrum
Giraffen1
Krokodilen0
Elefanten1
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade3
Mobilspel
Pågående19 404

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Mr_Betapet2008-11-12 01:18
Antal inlägg: 64

det stora skämtet är att de tror på gud överhuvud taget. Gud är troligen den största bluffen någonsin skapad.

ElectricEye - Ej medlem längre2008-11-12 01:19
Antal inlägg: 3604

Men vem skapade bluffen?

Mr_Betapet2008-11-12 01:37
Antal inlägg: 64

okunnigt folk way back in the day.

För att få svar på din fråga kan du kolla in dokumentärfilmen zeitgeist (om du itne redan sett den). De lägger fram en hel del intressanta teorier.
googla zeitgeist!

dudeniro - Ej medlem längre2008-11-12 01:43
Antal inlägg: 6214

töntigast i sammanhanget är nog ändå aftonbladet, som gör nyhet av en sån parantes i universum. Tokstollar finns det ju gott om både här och där så det är ju ett tacksamt "nyhetsreportage"

oeronbarn - Ej medlem längre2008-11-12 02:12
Antal inlägg: 2288

Samtidigt som jag för mitt liv inte kan förstå deras hat kan jag paradoxalt nog inte låta bli att hata dem minst lika mycket själv. Hur fan kan man söka sig till begravningar och bete sig så mot sörjande anhöriga och samtidigt kalla sig "kristen". Att djup religiositet överlappar med diverse personlighetsstörningar på många områden är väl ingen nyhet, men den sjungande kvinnan i slutet av Moore-klippet är ju bara för äcklig för att vara sann.

oeronbarn - Ej medlem längre2008-11-12 02:18
Antal inlägg: 2288

för övrigt är "God hates Sweden" en catchig slogan som svenska turistföreningen borde snappa upp och jobba lite med. kan vi få se en Ateist Vodka också kanske.

Beardo - Ej medlem längre2008-11-12 02:36
Antal inlägg: 151

Är inte det här rätt kul? Är man kung eller bög kanske man kan hålla sig för skratt, men när riktigt tokinskränkta kristna idioter tycker till kan jag inte annat än dra på munnen.

För att inte stöta mig med någon i onödan menar jag alltså inte alla kristna, bara sådana här gamla stötar som missat samhällsutvecklingen de senaste tvåtusen åren eller så. Mår de bra av att dra en svensk flagga genom en leråker får de göra det. Flaggtillverkarna ska ju ha något att pyssla med.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?