Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 24 |
Mobilspel
| Pågående | 19 161 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| HappyM | 2008-11-11 20:44 | |
![]() | Springsteen på Ullevi 4/5 juli...slår alla tidigare konserter i mitt liv tillsammans. | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-11-11 20:45 | |
![]() | Vara på Ursula Rucker på kulturhuset 2006 de var fett. Inge jävla smörsång där | |
| snorklan | 2008-11-12 09:16 | |
![]() | Själv får jag se Alter Bridge (Creed med ny sångare) igen den 10/12 i Stockholm. Längtar!! :) | |
| livet_leker | 2008-11-12 09:28 | |
![]() | Har sett: Alice Cooper, Jackson, Madonna, Tina T, Bowie, Sweet 2 ggr, Stones, Springsteen, P Floyd, Gyllene Tider (1979), Deep Purple (gamla originalet) och ett flertal till, Springsteen är den sämsta skit jag upplevt, överreklamerad skräp. Det andra var mellan bra-kanonbra | |
| falafelibröd | 2008-11-12 09:34 | |
![]() | Jag har sett Foo Fighters på hovet två gånger, det var väldigt trevligt. Speciellt senaste gången när Dave körde everlong helt solo. | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-11-12 09:38 | |
![]() | Fluffig ost: Vi kanske skulle kunna samlas (alla betapetare) utanför ditt hus och kolla på din grannes luftgitarrspel. Det gäller nog att inte stå för nära under hans fönster, bara. Det blir nog en festlig kväll och kanske hans enda och (förhoppningsvis?) sista framträdande inför publik? Vad sägs? Det är gratis och säkert underhållande på ett lite lustigt sätt?! Är ni med? | |
| livet_leker | 2008-11-12 10:02 | |
![]() | hälften av era upplevelser kan inte ens kallas konsert, om en grupp står o lirar på ett ölhak tex. En konsert är med STORA artister som dom jag sett tex, som spelar på Ullevi eller Scandinavium eller annan ARENA etc | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-11-12 10:51 | |
![]() | livet_leker: Är det inte det som man är ute efter: Sin egna, personliga upplevelse? Jag har sett Iron Maiden, Gary Moore, Mötley Crue mfl. på Scandinavium och det var BRA men en konsert kan definitivt också vara att se Tomas DiLeva uppträda i sin kaftan en stämningsfull kväll vid, eller snarare på en sjö utanför Kalix. Kul (för dig) att du har facit på vad som är en upplevelse på en konsert?! Leker verkligen livet? Jag har det inte! | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-11-12 10:53 | |
![]() | *facit på vad som är en upplevelse, alltså. Det har jag inte! | |
| lateralis | 2008-11-12 11:44 | |
![]() | Klart man ska se Opeth på Brewhouse! Cynic, som är förband, verkar kunna bli en lika stor upplevelse som Opeth. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-11-12 11:48 | |
![]() | livet_leker: Vad fel du har. En konsert är framförande av musik till en publik, storleken har inget med saken att göra. | |
| kokills | 2008-11-12 11:55 | |
![]() | Såg Bruno K Öijer i går...wicked!!! Han gör några föreställningar till...så passa på att bevittna. Man vet aldrig med den mannen. Kan vara sista chansen! (OBS! Det var garanterat originaluppsättningen:) | |
| SashaLuna | 2008-11-20 23:07 | |
![]() | Tips till er som gillar lite avancerad musik i hård tappning. Akribi live på musikens hus i Göteborg 30/11 www.akribi.org/ | |
| annienilsson | 2008-11-20 23:11 | |
![]() | För någon månad sen såg jag min absoluta favorit Lasse Lindh i Gbg. Det var aningen underbart. Och det blev ju inte sämre av att jag stod längst fram och fick en kram och en puss på kinden medans han var på scen. Observera att jag var den enda som fick detta. ;) Stolt! | |
| annienilsson | 2008-11-20 23:11 | |
![]() | För någon månad sen såg jag min absoluta favorit Lasse Lindh i Gbg. Det var aningen underbart. Och det blev ju inte sämre av att jag stod längst fram och fick en kram och en puss på kinden medans han var på scen. Observera att jag var den enda som fick detta. ;) Stolt! | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-11-20 23:12 | |
![]() | 30/11 återfinns jag på Goran Bregovic hufvudstadskonsert. Ser ni någon studsa upp och ner på rad 4 är det med allra största sannolikhet sidotecknad. | |
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2008-11-20 23:14 | |
![]() | För någon månad sen såg jag min absoluta favorit Lasse Lindh i Gbg. Det var helt fantastiskt! Och det blev ju inte direkt sämre av att jag stod längst fram och fick en kram och en puss på kinden medans han var på scen. Märk väl att jag var den enda som fick detta. :D | |
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2008-11-20 23:14 | |
![]() | Wtf!? | |
| annienilsson | 2008-11-20 23:20 | |
![]() | vadå? | |
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2008-11-20 23:22 | |
![]() | Jag har sämst humor i hela världen. Sorry. | |