Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 19 269 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-11-13 10:02 | |
![]() | Barn är tyvärr utmärkta slagträn i alla sammanhang, se bara på hur pressen använder mördade barn som annonsmaterial för lösnummer... behöver vi höra om varenda unge som blir ihjälslagen? Berikar det våra liv? Ber om ursäkt för OT, har svårt att låta bli ibland. | |
| sanlin | 2008-11-13 10:14 | |
![]() | Nej fy vad obehagligt det kändes! Låt barnen få vara barn!Det går så fort ändå....snart är de stora. Så det var inga trevliga klipp alls att se. Usch!! | |
| Amiable | 2008-11-13 11:37 | |
![]() | Kan inte låta bli att le... men det är inget lustfullt leende utan mest ett oförstående och dum-leende. Kändes mest som urlöjligt att se dem, klippen alltså. Fast det är ju klart, vill man fostra/forma barnen till icke tänkande individer så ska det börjas i tid. Extremister finns överallt som synes. Fattar inte varför jag inte blir förvånad över de här klippen. Tack Ordis! | |
| skogstorparn | 2008-11-13 19:02 | |
![]() | nån mer än jag som tycker att det första klippet är om möjligt änn mer osmakligt än det andra? | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-11-13 19:05 | |
![]() | skogstorparn, ja jag | |
| Malla13 | 2008-11-13 19:12 | |
![]() | Första klippet såg gulligt ut...som någon nämde...han hade nog ingen koll på vad det handlade om utan tyckte det va skojsigt att få skrika i en mick...men det andra klippet känns mer skrämmande... ush... | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-11-13 19:15 | |
![]() | Malla13, du hör inte föräldrarna i klipp 1? Total väckelsepsykos ju, vanligtvis gillar jag sånt men det här är fan helt jävla vrickat. | |
| Amiable | 2008-11-13 19:22 | |
![]() | skogstorpan : ja då | |
| skogstorparn | 2008-11-13 19:23 | |
![]() | barnet i första klippet hade nog,med andra föräldrar haft goda förutsättningar att vara just..barn! .det är mer tveksamt när det gäller den andra filmen och hur f*n kan ni kalla det gulligt!! | |