Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 499 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mackz_ | 2008-11-20 12:55 | |
![]() | håller med hakwa... jag själv har en cv-mall som jag brukar köra efter, om du vill kan jag skicka? har man en mall kan man koncentrera sig på personliga brevet istället | |
| magre_memed | 2008-11-24 20:44 | |
![]() | ja du kan gärna skicka den... ska skriva min mejl till dig som meddelande | |
| magre_memed | 2009-05-05 20:48 | |
![]() | Alla som har hjälpt mig med mitt personligabrev stort tack... Det har tagit sitt tid men det har lönat sig... och era tips var till stort hjälp. Nu har jag fått ett jobb som jag trivs med stora kramarrrr till alla... | |
| Nemi | 2009-05-05 21:05 | |
![]() | Oh vad roligt :) Alltid kul att läsa "vad hände sedan"-historier :) | |
| gnill | 2009-05-05 21:09 | |
![]() | Magre, du behärskar inte svenska fullt ut, du använder ordet "dem" fel två gånger här i inläggen. Jag har just läst runt 100 CV:n från personer som söker jobb hos mig, och i början letar jag bara efter anledningar att sortera bort. Det finns så många toppbra ansökningar och jag kan inte kalla fler än 6-8 på intervju, alltså måste 92 bort. Om någon då skriver "dem" när det ska vara "de" så går den ansökan i papperskorgen direkt. Här kan du lära dig att använda de/dem korrekt www.spraknamnden.se/...ek ttyp=lan | |
| homeopatrik - Ej medlem längre | 2009-05-05 21:44 | |
![]() | Jag skulle aldrig vilja arbeta för någon som skriver fel på 6-8, när det ska vara sex till åtta...Ja? Eller kanske till midnatt. | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-05-05 21:48 | |
![]() | Kul Magre_memed, hoppas det var det personliga brevet som gjorde så att du fick jobbet ;) Grattis | |
| magre_memed | 2009-05-07 21:52 | |
![]() | tack nemi... ewaleena tack... ja klart personliga brevet spelade en stor roll. gnill... jag är inte född och uppväxt i Sverige... just när det gäller dem o de så vet jag hur man gör men tänker inte så mycket på det när jag ska skriva ngt snabbt... | |
| magre_memed | 2009-05-07 21:53 | |
![]() | vet t ex inte varför jag har skrivit sitt tid istället för sin tid.. | |