Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 123 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| xylla - Ej medlem längre | 2008-11-17 19:47 | |
![]() | Hej! Jag hoppas du kommer att trivas i Kiruna! Det är en annorlunda stad som jag trivs mycket bra i.... Lite jobbigt med mörkret på vintern men man vänjer sig, däremot får man sina batterier "laddade" på somrarna när det är midnattsol å ljust dygnet runt i nån vecka... Men när du kommer hit så måste du absolut ta dig upp till fjällvärlden för där är det så vacker att det känns som om man går inne i en tavla =) Hoppas bara det löser sig med boendet eftersom vi har en bostadsbrist här i stan... Sök i tid! | |
| Nunnelunan | 2008-11-17 20:01 | |
![]() | Vidder... Jag tror att Kiruna dragit till sig många utbölingar i och med att det finns en hel del där? Kanske lätt att komma in hos dessa utbölingar, till att börja med. Skaffa ett boende där du har många som grannar; gå ut på de ställen de besöker; handla där de handlar etc... Det är nog svårt att komma i kontakt med riktiga Kiruaner? Vadå, skulle jag prata om segregation? Aldrig! :) | |
| Garvis | 2008-11-17 20:08 | |
![]() | Kul med så mycket input om Kiruna! Jag funderar vidare... golfsäsong är bara att glömma antar jag. | |
| xylla - Ej medlem längre | 2008-11-17 20:09 | |
![]() | Golf kan man spela här me... Vi har världens nordligaste golfbana som ligger i Björkliden dessutom finns det en just utanför stan | |