Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 107 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lisajonsson | 2008-11-20 14:48 | |
![]() | Medtag bok och sån där fånig uppbåsbar kudde att ha i nacken och se till att sitta vid gången så det är lätt att ta en promenad då och då. Drick varje gång det erbjuds (dock ej alkohol, man blir tillräckligt uttorkad ändå). Så brukar jag göra. Lyssna på musik eller filmens ljud gör jag nästan aldrig, är nojjig över vilken volym man måste dra på för att överrösta flyget. Tror jag skall bli döv på kuppen. Fast jag har ju aldrig provat sån där noice reduction-pryl, de kanske funkar. Trevlig resa! | |
| Lisajonsson | 2008-11-20 14:50 | |
![]() | "noise cancelling" var det visst, jag kan varken stava... | |
| Era2 | 2008-11-20 18:17 | |
![]() | Maten tar ganska lång tid att få i sig med miniatyrservisen och de tillhörande besticken. Måltiden är rena logistik-uppgiften och får du inte röra armbågarna utanför din stolsbredd tar det ännu längre tid. Räkna lång tid åt maten. Oftast visas det filmer också. En del flyg har inbyggda nintedo ... men jag skulle satsa på en bra bok, en lättläst tidning och en fulladdad i-pod med både musik och radioprogram. Trevlig resa! | |
| BugBig - Ej medlem längre | 2008-11-20 18:37 | |
![]() | Gnattpiller funkar bäst. Fast risk för att dom måste släpa av dig flyget sen :-) | |
| Ståkkbåkk - Ej medlem längre | 2008-11-20 20:14 | |
![]() | Skriv en lång novell. Förslag till titel: Murder in the skies. | |
| Raggsocka_ | 2008-11-20 22:14 | |
![]() | Håller fast vid mitt förslag, ett dunderpiller.. =) | |