Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 107 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-11-18 23:40 | |
![]() | Vad mycket text det blev lilla IT... jobbigt A-runkur heter det väl lalala? Var har du lärt dig isländska? SJälv har jag gått på Mossbergs internet internat på Bornholm, så jag vet vad jag pratar om. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-11-18 23:42 | |
![]() | www.betapet.se/forum...ad id=14596 | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-11-18 23:46 | |
![]() | deja vu! (från isländskans deja vuur, betyder plötsligt möte med en främling som kommer ridande på en liten häst som springer konstigt) | |
| Lill-IT | 2008-11-18 23:49 | |
![]() | "Vad mycket text det blev lilla IT... jobbigt" Förlåt då Dudde.... :(( | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-11-18 23:50 | |
![]() | Kan du summera i ett ord eller två? | |
| -Lala-la | 2008-11-18 23:57 | |
![]() | öppna bagageluckan och ge tillbaka min hund! där refererade jag vitsen till dig "dudde".. godnatt och sov gåött du verkar kunna din isländska Duder Ronir. | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-11-18 23:59 | |
![]() | Jag kan It-konsulter=idioter | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-11-19 00:11 | |
![]() | Lill-IT: : ) -Rara-ra: vad ännu mer gulligt ditt namn blev med den där stavningen! ewaleena: Varför då? De tjänar pengar på de som är ännu mer idioter, i så fall! | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-11-19 00:14 | |
![]() | Humor!! | |
| Annaso | 2008-11-19 00:17 | |
![]() | Lill-IT den var bra.. | |
| Annaso | 2008-11-21 09:16 | |
![]() | En kvinna gick i skogen när hon plötsligt snubblade över något, så vid närmare påseende visade sig vara en sån där oljelampa. Och när hon gned den, så kom naturligtvis en ande fram. - Får jag tre önskningar nu? frågade hon. - Nej, svarade anden. På grund av dom dåliga tiderna och globala konkurrensen och sån skit så får man endast EN önskning nuförtiden. - Nå vad ska de vara? - I så fall vill jag ha fred i mellanöstern, sa kvinnan och halade fram en karta. Ser du kartan här? Jag vill att de här länderna ska sluta slåss med varandra. Anden kastar ett öga på kartan o utbrast: - Men jösses, damen! De där länderna har ju fajtats i tusentals år. Tror inte att de går att göra något åt det. Jag e bra, men inte SÅ bra! Önska nåt annat. Kvinnan tänkte en stund och sa sedan: Jag har aldrig lyckats träffa rätt man. En man som är omtänksam och hänsynsfull, kan laga mat och som står för hälften av hushållsarbetet, som är trogen, och en bra älskare och inte tittar på sport hela tiden. Kort sagt, en idealisk livskamrat. Anden var tyst en stund och suckade sedan. - Får se den där jävla kartan igen... | |