Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 095 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mercedes | 2008-11-20 09:27 | |
![]() | + har | |
| tipitina | 2008-11-20 09:47 | |
![]() | BH | |
| Snurt | 2008-11-20 10:16 | |
![]() | Jag vet inte, men när man kommer in på de obekväma kläderna (som man borde ge till Erikshjälpen) så blir det tvätt, just nu ingår det tvätt och mat i i hyran, då jag bor tillfälligt i Finland. | |
| Paniksurr - Ej medlem längre | 2008-11-20 10:59 | |
![]() | Strumpor här också. Och jag blir i vilket fall som helst inte utan tröjor. Fattar inte varför men jag har över 100 tröjor som jag kan ha! | |
| Snurt | 2008-11-20 13:10 | |
![]() | Bra tråd, slängde i en maskin av rent dålig samvete. | |
| sjutusan | 2008-11-20 13:22 | |
![]() | Bh:ar, arbetskläder (skjortor å förkläden) | |
| amazing | 2008-11-20 13:35 | |
![]() | jag har flera garderober fyllda med kläder... till skillnad från min man, som bara har en... mina kläder tar aldrig slut, måste däremot tvätta gubbens kläder rätt ofta... jag tror att jag har lika mycket kläder i tvättstugan som jag har i garderoberna...!?... problemet e när man tänker "åh, den tröjan vill jag ha"... lycka till att hitta den.... | |
| _Tezza_ | 2008-11-20 13:39 | |
![]() | Hrm... Det måste vara handdukar och träningskläder..allt annat har man i överflöd, haha... | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2008-11-20 13:50 | |
![]() | Vilken ångest jag får nu... Jag tvättar aldrig och har konstant 3 korgar fulla ;( Hinner inte. Orkar inte. Vill inte. Jag hatar det verkligen. Så jag erkännar härmed att min tvätt faktiskt är degraderad till min mamma, som i sin tur älskar att tvätta på sin lediga tid. Hon ser det som terapi. Jag vet att jag är för gammal för att låta min mamma tvätta åt mig. Men jag tycker att jag har giltiga "ursäkter" då jag pluggar heltid och jobbar som personlig assistent åt min dotter och åker på sjukgymastik ganska ofta. Som kompensation har jag ett stort hus som alltid är välstädat istället ;) | |