Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 095 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| remvanrijn | 2008-11-19 22:44 | |
![]() | att tysta en Holländare går ju inte Tess, att du inte lär dig....=) | |
| Tess 08 | 2008-11-19 22:48 | |
![]() | Hehehe.... Borde ha förstått det ;-D | |
| -Lala-la | 2008-11-19 22:55 | |
![]() | vad blev matchen då? | |
| Maybach | 2008-11-19 23:08 | |
![]() | vi får väl tacka kim för att vi inte förlorade större. svenska försvarsspelet är ett skämt. | |
| Jarnis86 | 2008-11-19 23:09 | |
![]() | Tur man valde Tyskland-England så man slapp se skiten då :) | |
| backbyn | 2008-11-19 23:18 | |
![]() | Oj, va ni gnäller. Zlatan var ju inte me! | |
| trashonetwo | 2008-11-19 23:29 | |
![]() | Vissa kollar på bollar. Jag kollar på ballar. | |
| SämstpåBeta | 2008-11-20 01:02 | |
![]() | Holland har 16.4 miljoner invånare. Lite större än Småland och världens tätbefolkaste land. Och de var flera klasser bättre än Sverige. Det är bara att inse, vi har ett mediokert landslag för tillfället! | |
| Snurt | 2008-11-20 13:33 | |
![]() | Hur bra är då indien i fotboll, folkmängden påverkar marginellt. Tyskarna är ju duktiga på Liftwaffe, men har du blivit passerad av en kines i liftkön? Vad blev det i matchen? | |
| Tobbelille | 2008-11-20 14:04 | |
![]() | 3-1, trodde jag alla visste | |
| Peddape | 2008-11-20 14:36 | |
![]() | Orka bli upprörd över vänskapsmatch. | |
| ANDERStG | 2008-11-20 14:41 | |
![]() | Finns här en negativ korrelation: fotbollsentusiast - demografikunskap? SämstPåBeta: Jag gillar hur du komparerat "tätbefolkad". Men Holland kommer bara på 25:e plats i den här listan en.wikipedia.org/wik...on _density (Även några riktiga länder före, inte bara småöar.) | |
| mackanC | 2008-11-20 14:42 | |
![]() | holland har individuellt bättre skickligare spelare än Sverige på i stort sett alla positioner,zlatan skulle möjligtvis kunna ta en plats i Holland,svårare än så är det inte,sen att dom ska envisas med att lira spelare som D.Andersson m.m gör ju inte saken bättre direkt! | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2008-11-20 14:56 | |
![]() | Behrang Safari är ingen höjdare heller. Men han kanske bara är med för att se och lära. Zlatan kan de byta in vid frisparkar. Helt oduglig om han inte har Interarmén med sig. Gillar Marcus Berg. Om inte han kan nå målet kanske målet kan komma till honom! | |
| SämstpåBeta | 2008-11-20 17:04 | |
![]() | Snurt: Har aldrig varit i Indien, har heller ingen relation till landet. Men att de inte är så bra på fotboll är ju ganska tydligt. Sport och befolkning går ju inte göra någon liknelse emellan. Traditioner, kulturella strömningar, socioekonomiska möjligheter och miljömässiga förhållanden spelar nog större roll skulle jag tro. Som MackanC säger så är Holland i princip bättre på alla positioner. Förutom Zlatan skulle alla svenska spelare inte ens platsa på bänken i Hollands lag. Kineserna kommer ju överallt, så varför inte även i liftkön. AnderstG: Det beror på hur man räknar och vad man vill ha för resultat. Men det har länge varit en strid på kniven mellan Bangladesh och Holland vilket land som är mest tätbefolkat! Men som sagt statistik kan man alltid bolla med till sin fördel, liksom religion! | |
| ANDERStG | 2008-11-20 21:34 | |
![]() | SämstpåBeta: Jag tror vi alla är överens om att befolkningstäthet är befolkningsmängden delat med landarealen. Jag har svårt att tro att det ligger någon stor konspiration bakom att Holland inte är i topp. Titta på länken jag gav. Flera länder är way better på att tränga in folk än Holland. | |
| SämstpåBeta | 2008-11-21 03:35 | |
![]() | du hade rätt AnderstG, ser man till ett större land och inte en massa smårepubliker så är Bangladesh tätare! | |