Spelrum
Giraffen28
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
11
Inloggade39
Mobilspel
Pågående19 249

Forumkategorier

Användare Inlägg  
YlBjörn2008-11-21 20:47
Antal inlägg: 502

wow en kokatt är på g alltså...hurra!

dudeniro - Ej medlem längre2008-11-21 20:49
Antal inlägg: 6214

Läste lite noggrannare nu och konstaterade att du säger att du har en helig ko. Nu har du pillat henne på bröstvårtorna (någon rekommenderade till och med detta). Som jag ser det är det djupt oetiskt, och jag tycker nog att du skall se till att katten "försvinner" innan du orsakar mer kosmisk störning.

En helig ko i den situationen du beskriver låter som potentiellt farligt, och jag vidhåller att du skall försöka göra dig av med kon (efter att du offrat katten till gudarna). Om suger är dåligt efter heliga kor på blocket så spreja en mystisk jesusfigur på sidan av kon, tag ett foto och posta till vatikanen. Med lite tur så får din ko gratisflyg till Rom och du kan finna ny mening med livet.

kanamana2008-11-21 20:53
Antal inlägg: 169

Nu har jag inte orkat läsa hela tråden, men svaret är Jaaaa, din ko är befläckad. De flesta djur är ganska snuskiga av sig. Det är därför de är gulliga. Och kossor är bland de finaste djuren av alla. Man tycker om att titta på dem. Vem har inte stått och tittat djupt in i en kos ögon och känt att - Du, du förstår mig. Du förstår allt som har varit och allt som kommer att vara.
En ko är universums första och högsta princip.
Det är inte ett liv att vara ko. Det är ett kall.
Och de lever livet fullt ut, med allt vad det innebär. Självklart är din ko befläckad. Självklart!

kanamana2008-11-21 20:54

Även snuskiga djur kan vara heliga. Snusk är den karma som gör att vi alla kan acceptera våra brister men ändå gå vidare, det är s a s hjulet som driver hjulet.

kanamana2008-11-21 20:55

Nu måste jag tyvärr sluta. Men tack för att ni - än en gång - efterfrågade mina kunskaper.

kanamana2008-11-21 20:57

Nu har jag läst igenom tråden och jag blev lite fundersam. Det kanske är mer komplicerat än jag först trodde. Katter kan ju göra saker svårare. Det kanske är så att din ko bara är allergisk?

Chribbbe2008-11-21 21:02
Antal inlägg: 42

jag älskar den här humorn

Fluffig ost - Ej medlem längre2008-11-21 21:03
Antal inlägg: 112

kanama, nu sitter du med huvet i öltunnan igen.

Piaree2008-11-21 21:04
Antal inlägg: 1325

Jag tror kon är Algerisk. Det förklarar en hel del.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?