Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 249 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| _abc_ | 2008-11-21 16:54 | |
![]() | Men i den situationen, säger ni något till honom, försöker hjälpa honom, eller är ni tysta och går av en hållplats för tidigt för att bli av med situationen? | |
| Minta | 2008-11-21 17:00 | |
![]() | Tittar undrande men säger eller gör ingenting. När jag åkte tunnelbana en gång i London full med folk, satt en man i 50-60-årspldern och sög intensivt på tummen som ett litet barn. Jag ville knappt titta som svenskar ofta gör och inte låtsas om det, men engelsmännen tittade öppet och tom skattade, men inget gjorde något. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2008-11-21 17:02 | |
![]() | när du frågar (ts) vart vi är på väg utifrån ett exempel som ovanstående frestas jag att kontra med - vart är vi på väg när 4-5 människor hjälper en främmande som ramlat med cykeln på gatan. ska det vara så? ska det det? svara! | |
| _abc_ | 2008-11-21 17:03 | |
![]() | Då är vi påväg mot en utopi martin. | |
| _abc_ | 2008-11-21 17:04 | |
![]() | Det kanske inte framgick, men "vart är vi påväg" slinker lätt med i en rubrik, det är en trend i forumet tycker jag att det verkar som, det kom automatiskt när jag funderade över rubriksnamn. | |
| Kolbxbo - Ej medlem längre | 2008-11-21 17:34 | |
![]() | Mannen som slickade på tidningen hade säkert någon psykisk sjukdom. Det har inget med ålder att göra. Vi måste ha tolerans mot annorlunda människor. Det är dit vi är på väg. | |
| hemliga anna | 2008-11-21 18:17 | |
![]() | jag har länge misstänkt att alla är på väg mot nacka | |