Spelrum
Giraffen29
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
11
Inloggade40
Mobilspel
Pågående19 249

Forumkategorier

Användare Inlägg  
micro1132008-11-22 09:50
Antal inlägg: 17542

Säger som de andra åk.

nystan12008-11-22 09:54
Antal inlägg: 3414

Det verkar ju aslöjligt att du inte skulle få åka dit, du är en vuxen människa som är fullt kapabel att betämma över sig själv.
Om hon verkligen vill ha dig tillbaka så väntar hon på dig.
Hon kanske vill se hur mycket makt hon har över dig, vem vet..

Piaree2008-11-22 10:44
Antal inlägg: 1325

Ingen diskussion, klart du ska åka. Vill du verkligen ha en flickvän som ställer sådana krav??? Nej nej nej, det finns andra mycket bättre tjejer där ute!!! Om hon älskar dej, finns hon där för dej när du kommer hem. Punkt slut.

Mercedes2008-11-22 10:47
Antal inlägg: 728

Hon ställer ju till med problem genast märker du ju. Åk i väg och glöm henne forever!

dahlgren_2008-11-22 10:48
Antal inlägg: 733

Jag blir så himla sur. Fyfan, fattar inte hur hon kan göra så. Usch. Hitta nån bättre.

Fluffig ost - Ej medlem längre2008-11-22 10:52
Antal inlägg: 112

Lyssna inte på alla falska shamaner i den här tråden. Dom är bara avundsjuka.
Kryp, vifta på svansen och sälj biljetten.

annienilsson2008-11-22 11:12
Antal inlägg: 291

Åk till Thailand! Om hon inte kan lita på dig, är hon något att ha då? Sittter hon och väntar på dig när du kommer tillbaks kanske du ska ta dig en funderare.. Men för allt i världen: Stanna inte hemma!

Tess 082008-11-22 11:19
Antal inlägg: 18003

Som de flesta skrivit redan: ÅK FÖR FAN!!!
Om hon inte litar på dig när du åker till Thailand kommer hon troligtvis inte lita på dig om du vill gå på krogen med grabbarna (och vem vill ha det så?)
Om hon inte vill att du ska åka till Thailand för att ni ska försöka igen, vad är det då NÄSTA gång du måste försaka för hennes skull?
Vilket förhållande kommer ni att få om hon ska ställa krav och du ska lyda?
Är det inte så att hon "ändrat sig" just nu bara för att förstöra din resa, hon kan ju ha blivit sur för att du gått vidare...?? Då lär hon ändra sig igen ganska snart...
Vill du verkligen vara med en tjej som ställer en massa krav utan att tänka på hur du vill ha det?

Som sagt: ÅK!!!!

Jack Sanchez - Ej medlem längre2008-11-22 11:22
Antal inlägg: 130

Majoriteten i tråden tycker att du ska åka Grötnörd och så även jag. Har du tagit ett beslut än?

PowerYoga2008-11-22 11:36
Antal inlägg: 713

ÅK!!...några förklaringar varför:

1. Det var hon som dumpade dig
2. Sen vill hon komma tillbaka
3. Under tiden har du köpt dig en biljett till underbara Thailand...
4. DÅ ställer hon ULTIMATUM på dig och din tänkta resa..

Detta är ett spel för gallerierna (inte bara i ditt fall, i alla fall med veliga personer), hur länge tror du att hon kommer att finnas vid din sida efter att hon har fått dig att avstå din resa? Hur intressant tror du att du är på en skala när du rättar dig efter alla hennes ultimatum och än ditt om än datt? Visa att du är man för dina åsikter!

1. Jag har beställt resan - jag åker!
2. Finns du där när jag kommer hem - trevligt!...om inte, ure choise

STÅ på dig innan någon annan gör det!!

Mercedes2008-11-22 11:42
Antal inlägg: 728

PowerYoga har rätt!

Qaima2008-11-22 11:43
Antal inlägg: 87

Jag skulle nog benämna henne som otrygg-ambvivalent (såsom mig själv ibland). Rekomenderar er båda att läsa en bok som heter Hemligheten skriven av Dan Josefsson och Elig Linge.
Väldigt lättläst och applicerbar med skitbra verktyg, på ren svenska.
Rekomenderas till alla.

DennisPlz2008-11-22 14:57
Antal inlägg: 4031

Uppgradera omgående.

Margana2008-11-22 15:08
Antal inlägg: 826

Åk - innerst inne vet du nog redan att du ska åka, antar att du behöver nån som påminner dig om att du bör göra så.

Som nån annan tidigare påstått, vi kvinnor vill ha snälla män men absolut inte mesiga.

Trevlig resa! =)

Piaree2008-11-22 15:11
Antal inlägg: 1325

Detta är troligtvis vad som kommer hända:

* Om du INTE åker:
Hon kommer utnyttja dej maximalt känslomässigt i max en månad innan hon tröttnar & dumpar dej igen.

*Om du åker:
Hon kommer fatta att du står på dej, är självständig & har integritet. Hon får panik när hon inte vet vart hon har dej & kommer kämpa in i det sista för att få dej tillbaka. Säg att du behöver resan på dej att tänka på saken.

Talar av egen erfarenhet...

Sternocleido - Ej medlem längre2008-11-22 15:34
Antal inlägg: 259

Om flickvännen menar allvar med sitt ultimatum är det bara för dig att välja: Henne eller Thailandsresan. Men jag måste säga att hon visar upp ett ganska omoget beteende genom att ställa detta ultimatum.

klibaza2008-11-22 16:10
Antal inlägg: 169

ja jag säger som alla andra-åk!
vilket fånigt ultimatum hon gett dig, undrar vad hon skulle säga om du sa att resan blivit ombokad till ett annat land?!

YlBjörn2008-11-22 16:11
Antal inlägg: 502

MEd all respekt för allas åsiker...Varför inte byta resan till en för två till ett tredje ställe? Det kanske inte är så jävvvvla kul att dra runt i Thailand solo med brustet hjärta...vem vet kanske TS till å me dras in på ett nakenfik o gör av med alla pengar på helt fel saker?
Livet är inte svart eller vitt, det är grönt!

hemliga anna2008-11-22 18:18
Antal inlägg: 626

klart du ska åka! jag kanske är naiv men jag tror faktiskt att de flesta killarna som åker till thailand INTE vill köpa horor. Det finns gränser för hur mycket toffel man får bli. om hon älskar dig så borde hon tycka att det är kul för dig att du åker. annars är ju ylbjörns förslag ett alternativ

SylviaPlath - Ej medlem längre2008-11-22 18:19
Antal inlägg: 31064

Kärring. Hon alltså. Klart du skall åka.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?